دستور رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

رئیس جمهور روز یکشنبه ( ۲۴ مرداد) در نشست هیئت دولت به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد مطالبات ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران پرداخت شود.
کد خبر: ۴۷۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ - 15August 2021

دستور رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز یکشنبه (۲۴ مرداد) در نشست هیئت‌ دولت به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد مطالبات ماده ۳۸ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران پرداخت شود.

حجت‌الاسلام رئیسی در این نشست با گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار داشت: باید از زحمات و تلاش‌های طاقت فرسایی که این عزیزان برای اقتدار ایران اسلامی متحمل شدند متشکر باشیم.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت خدمات‌رسانی به ایثارگران تأکید کرد: همیشه آرزوی توفیق، سلامت و عزت این عزیزان را داریم و رسیدگی به وضعیت آزادگان و توجه به آن‌ها و مشاغلشان مسئولیتی است که بر عهده همه ماست.

رئیس جمهور تصریح کرد: قدردانی از این عزیزان این است که به مسائل و مشکلات آنان توجه کنیم. همه ما در این رابطه مسئولیت داریم. به ویژه بخش‌هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران و بخش‌های دیگر که مسئولیت مستقیم دارند.

آیت الله رئیسی همچنین با اشاره به گزارش رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست هیئت وزیران در مورد مطالبات ایثارگران به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد مطالبات همه ایثارگران عزیز چنان که در قانون پیش بینی شده است، پرداخت شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه جانبازان عزیز و ایثارگران و خانواده معظم شهدا و آزادگان ذوی الحقوقان جامعه اسلامی هستند و مطالبات قانونی آن‌ها باید پرداخت شود به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد این موضوع سریعاً رسیدگی و اقدام شود.

سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست گزارشی در خصوص ضرورت پرداخت معوقات ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که اعتبار آن در بودجه سال ۱۴۰۰ لحاظ شده است ارائه داد.

وی همچنین مصوبات آخرین جلسه هیئت امنا بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور هشت عضو هیئت دولت و ضرورت پرداخت معوقات تا پایان مرداد را تشریح و بر الزام قانونی برای پرداخت معوقات ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تأکید کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار