فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش خبر داد؛

تکمیل ده‌ها پروژه ارتش در استان گیلان

سرهنگ «رحمانی» با اشاره به تکمیل ده‌ها پروژه ارتش در استان گیلان، گفت: مجموع اعتبارات پروژه‌های ارتش در گیلان به بالای ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.
کد خبر: ۴۷۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 21August 2021

تکمیل ده‌ها پروژه ارتش در استان گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «ولی رحمانی» فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز (شنبه) در آئین افتتاحیه بیمارستان دائمی پیشرفته تنفسی شهید سرلشکر «موسی نامجو» در بیمارستان «پورسینا» رشت، با بیان اینکه هر کشوری با نخبگان خود زنده می‌ماند، اظهار داشت: ارتش همواره در همه حوزه‌ها کنار مردم بوده و نیرو‌های مسلح اعم از سپاه و ارتش برای ایجاد امنیت پایدار در کشور جانفشانی کرده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مبنی بر اینکه ارتش زودتر از همه ارگان‌ها در بحران‌ها پای کار است، تصریح کرد: هفتمین بیمارستان در حوزه مقابله با کرونا به همت ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان به بهره‌برداری رسید.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با بیان اینکه بیمارستان تخصصی پیشرفته تنفسی ارتش در گیلان در کمتر از پنج روز و با تمام امکانات و تجهیزات تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: تمامی تجهیزات این بیمارستان جدید بوده و در خدمت مردم قرار گرفته است.

رحمانی با اشاره به تکمیل ده‌ها پروژه ارتش در استان گیلان، تاکید کرد: مجموع اعتبارات پروژه‌های ارتش در گیلان به بالای ۱۰۰ میلیارد تومان می‌رسد و علاوه‌بر ساخت بیمارستان، مراکز درمانی مختلف در نقاط مختلف استان نیز بازسازی و تجهیز می‌شود.

وی با اشاره به خدمات ارتش در استان گیلان در حوزه محرومیت‌زدایی، متذکر شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده آن به تمام وعده‌های خود صادقانه عمل کرده است تا امید در دل مردم ایران ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها