به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی؛

مزار 60 شهید عملیات بیت‌المقدس در قم عطرافشانی شد

مزار 60 شهید عملیات بیت المقدس در گلزار شهدای سوم خرداد قم با حضور مسئولان استان غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۴۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ - 27May 2015

مزار 60 شهید عملیات بیت‌المقدس در قم عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم طی سخنانی در مراسم غبارروبی مزار شهدای سوم خرداد گفت: مجاهدت و ایثار و شهادت طلبی، ایمان و ولایت مداری ملت ایران موجب پیروزی رزمندگان سپاه اسلام گردید.

وی افزود: این مجاهدت ها و ایثار محدود به یک زمان و مکان و محدوده خاص نیست بلکه جهاد و ایثار فرهنگی مربوط به همه زمانها و مکانها و با همین حرکت است که می توان در برابر استبداد و تجاوز و خیانت و خباثت ها ایستاد.

هاشمی اضافه کرد: امروز ثمره آن ایستادگی ها نه فقط پیروزی جمهوری اسلامی و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی بلکه بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و ایستادگی در برابر حاکمان جبار و مزدوران قدرتهای استعمارگر است، امروز موفقیت و پیروزی و ایستادگی و مجاهدت ملتهای مسلمان الگو گرفته از همین شهدای دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر است.

وی ادامه داد: تنها در گلزار سوم خرداد قم 60 شهید از عملیات بیت المقدس در جریان آزادسازی خرمشهر تقدیم شدند که اغلب این شهدا در سنین 17-18سال می باشند، شهدایی که رفتند تا اسلام زنده بماند و امروز ثمره خون شهدا را می توانیم در دنیای اسلام مشاهده کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان داشت: بیداری اسلامی امروز کشورهای خاورمیانه را در بر گرفته و روزی نیز در قاره آفریقا اتفاق خواهد افتاد، اینها همه به برکت انقلاب اسلامی و وجود رهبری فرزانه، فقیهی شجاع و عادل و حکیم و خونهای پاک شهداست.

در مراسم غبارروبی مزار شهدای آزاد سازی خرمشهر، شرکت کنندگان با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا به روح والای آنان ادای احترام کردند.

این مراسم با حضور مسئولانی چون رضا سیار فرماندار قم و حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار