سلحشور در آیین نکوداشت 33 سال فعالیت هنری‌اش:

در پی پایه گذاری سینمای اسلامی هستم/فیلمسازان مبلغان جامعه هستند

سلحشور در آیین نکوداشت 33 سال فعالیت هنری‌اش گفت: ان‌شاءلله سینمای اسلامی را به یاری خداوند پایه گذاری کنیم چرا که سینمایی که سینماگران آن می گویند ما می خواهیم زیر پای انقلاب را خالی کنیم به درد انقلاب نمیخورد.
کد خبر: ۴۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ - 26May 2015

در پی پایه گذاری سینمای اسلامی هستم/فیلمسازان مبلغان جامعه هستند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، فرج الله سلحشور در آیین نکوداشتی که خبرگزاری فارس برای وی برگزار کرد، ضمن تقدیر و تشکر از این خبرگزاری و مدعوین گفت: سینمای امروز، سینمای آرمانی جمهوری اسلامی و متاثر از اهداف اسلامی و به تبع آن انقلابی ایران نیست بلکه فیلمسازی موجود بسته تحمیل شده از جانب تهاجم فرهنگی دشمنانی است که هنوز رهبری و اداره آن از جانب هالیوود و صهیونیسم هدایت میشود.

وی افزود: فیلمساز میتواند با ساختن و تهیه کردن یک فیلم ارزشی به عنوان مبلغ دین در جامعه عمل کند و در این راه حق ندارد خود را مطرح کند چرا که شهرت و مطرح شدن آفت سینما است و هر زمان که فیلمساز آموخت که برای خدا فیلم بسازد فیلمسازی ما شروع میشود.

سلحشور با بیان اینکه باید به سراغ سینمای واقعی و حقیقی برویم تصریح کرد: در بزرگ داشتی که برای فیلمسازان جوان برگزار شد پس از تجلیل به مسئولان عرض کردم سه سال است که درخواست خود را به نمایندگان مجلس و ثروتمندان مطرح کرده ام و در این راه نیز حتی التماس هم کرده ام که اگر شما ضد صهیونیست هستید و آمریکا را دشمن ملت می دانید برای تهیه فیلم یا سریال حضرت موسی ما را یاری کنید اما هنوز هیچ قدمی در این را برداشته نشده است.

سلحشور با اشاره به فیلم حضرت موسی که در غرب ساخته شده و به تازگی در سینماهای آن به نمایش در آمده خاطر نشان کرد: تفاوت ما با صهیونیست ها در چیست؟ آنها فیلم بد میسازند و ما فیلم خوب نمی سازیم.

وی گفت: هرچه امروز دارم از اهل بیت و قرآن است . انشاءلله سینمای اسلامی را به یاری خداوند پایه گذاری کنیم سینمایی که سینماگران آن می گویند ما می خواهیم زیر پای انقلاب را خالی کنیم به درد نمیخورد. سینمایی که سینماگران آن به دنبال گرین کارت هستند فایده ای برای انقلاب اسلامی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار