مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی:

نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های فراوان در حوزه ایثار و شهادت استفاده کنیم

«صفری» گفت: نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های فراوان و بی‌شمار در حوزه ایثار و شهادت استفاده کنیم که علت آن، به مظلومیت کار فرهنگی باز می‌گردد.
کد خبر: ۴۷۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ - 23August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «مرتضی صفری» مدیرکل صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، امروز (دوشنبه) در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: با توجه به نقش بی‌بدیل آذربایجان شرقی در دفاع مقدس، وظیفه ما به مراتب سخت و حساس است. بنده معتقدم تلاش‌های انجام‌گرفته در آذربایجان شرقی در زمینه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، باید گسترده‌تر و بیشتر شود.

وی ادامه داد: با این حال، نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های فراوان و بی‌شمار در حوزه ایثار و شهادت استفاده کنیم که علت آن به مظلومیت کار فرهنگی باز می‌گردد. کار فرهنگی باید چندین سال به‌طور مستمر انجام شود تا بتوان نتیجه آن را برداشت کرد.

صفری با تمجید از ساخت سریال «جلال» توسط صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: این پروژه صحنه‌های جنگ، آزادسازی سوسنگرد، ترور شهدای محراب و... را بازسازی می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تصریح کرد: به فضل الهی توانستیم در سال گذشته برنامه‌های خوبی اجرا کنیم.

وی با اشاره به مسابقه «رزم‌آوران» و برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال جاری، تأکید کرد: صدا و سیمای مرکز استان با تمام توان، برای تهیه، تولید و پخش برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت آمادگی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار