نماینده مردم در مجلس:

وزیر پیشنهادی بهداشت رویکردی جدی برای تأمین واکسن دارد

خاتمی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت برنامه‌ای جامع و اجرایی برای وزارتخانه بهداشت و مقابله با بحران کرونا دارد، گفت: در حال حاضر دغدغه اصلی نمایندگان در حوزه بهداشت و درمان، مقابله با بحران کرونا است.
کد خبر: ۴۷۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ - 24August 2021

وزیر پیشنهادی بهداشت رویکردی جدی برای تأمین واکسن دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید مسعود خاتمی» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی بهرام عین‌اللهی گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان را دانشمندی متخصص و مدیری کارآمد و باتجربه برای وزارتخانه بهداشت دانست و اظهار داشت: عین‌اللهی از زمان دفاع مقدس تا همه‌گیری کرونا، همواره در بحران‌های مختلف حوزه درمان، فعال بوده است و سوابق مدیریتی خوبی در این زمینه دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان در خود وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز سال‌ها به‌عنوان مدیر و معاون وزیر حضور داشته و به‌طور کامل با ساختار این وزارتخانه و نقاط قوت و ضعف آن آشناست علاوه بر این رتبه علمی ایشان نیز بسیار بالاست و از نظر علمی و شخصیتی، مقبولیت خوبی در جامعه پزشکی کشور دارد. برنامه محوری و داشتن برنامه اجرایی در ابعاد مختلف نیز یکی دیگر از نقاط قوت این وزیر پیشنهادی است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار افزود: در حال حاضر، دغدغه اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مقابله با بحران کرونا است و سوء مدیریت این بحران، وضعیت اسفبار کنونی را رقم زده است.

وی ادامه داد: عین‌اللهی رویکردی واقعی و جدی برای تأمین واکسن دارد و برای مقابله با این بحران برنامه‌های خوبی را تدوین کرده است که نیازمند همکاری بخش‌های مختلف حاکمیت است؛ انتظار می‌رود این برنامه‌ها با حمایت دولت سیزدهم و همراهی جامعه پزشکان و مدافعان سلامت قابل اجرا خواهد بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار