مسئول بسیج دانشجویی استان همدان:

۲۰۰ دانشجوی جهادی همدان برای کمک به کادر درمان پای کارآمدند

پورحسینی از اعلام آمادگی ۲۰۰ دانشجو برای کمک به کادر درمان در بیمارستان‌های همدان خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی در این زمینه اعلام آمادگی کرده و از دانشگاه علوم پزشکی استان خواسته که در صورت نیاز از این نیرو‌های جهادگر استفاده کنند.
کد خبر: ۴۷۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ - 25August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «حمید پورحسینی» مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) بسیج دانشجویی اقدام به اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه کرد که در پی آن ۹۲ بسته غذایی و هزار بسته بهداشتی تهیه و در مناطق محروم همدان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی در بین صد خانواده توزیع شد، افزود: این بسته‌ها از محل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و شامل اقلامی همچون گوشت، برنج، روغن و ماکارونی بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان ادامه داد: بسته‌های بهداشتی نیز شامل ۱۰ هزار ماسک و مایع ضدعفونی کننده از محل کمک‌های خیران خریداری و توزیع شد.

پورحسینی از اعلام آمادگی ۲۰۰ دانشجو برای کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی در این زمینه اعلام آمادگی کرده و از دانشگاه علوم پزشکی استان خواسته که در صورت نیاز از این نیرو‌های جهادگر استفاده کنند.

این مسئول بیان داشت: دانشجویان استان برای تزریق واکسن نیز اعلام آمادگی کرده و در این زمینه نیز فراخوان زده‌ایم تا در صورت نیاز از ظرفیت این نیرو‌ها برای واکسیناسیون استفاده شود.

وی متذکر شد: نیرو‌های بسیجی استان در زمینه‌های مختلف تولید ماسک و گان نیز وارد شده و خدماتی داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها