مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بابل خبر داد؛

ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم بابل در طرح «شهید رهنمون»

«پورنوروز» گفت: ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بسیجیان و مردم مناطق محروم و روستایی در طرح «شهید رهنمون»، در شهرستان بابل اجرایی شد.
کد خبر: ۴۷۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ - 25August 2021

ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم بابل در طرح شهید «رهنمون»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علی پورنوروز» مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان «بابل»، امروز (چهارشنبه) در نشست هم‌اندیشی با بسیج رسانه این شهرستان، اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی در راستای رسالت خود برای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و کمک به مجموعه بهداشت و درمان در شهرستان بابل اعلام آمادگی کرده است تا اعضای بسیج جامعه پزشکی به یاری کادر پزشکی و درمانی بشتابند.

وی همکاری و تأمین نیروی انسانی در حوزه‌های بهداشت، درمان، اداری، تیم‌های ضدعفونی و گندزدایی معابر، غربالگری تلفنی، ترویج کمک‌های مومنانه را از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده از سوی بسیجیان جامعه پزشکی بابل برشمرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بابل گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بسیجیان و مردم خصوصا در مناطق محروم و روستایی از جمله اهداف این سازمان است که در شش گروه، در طرح «شهید رهنمون» در مناسبت‌های مختلف در شهرستان بابل اجرایی شد.

وی ادامه داد: با همکاری تمام اقشار مردم و اجرای طرح «شهید سلیمانی» با محوریت محلات، در شناسایی، پایش و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در زمینه پیشگیری، رهگیری و بیماری‌یابی و همچنین در گام پنجم که واکسیناسیون اضافه شد، بسیج جامعه پزشکی به‌عنوان متولی امر در بحث همکاری با مراکز بهداشتی برای حمایت از کسانی که در حوزه کرونا دچار مشکلات و آسیب شدند، کمک شایانی کرد.

پورنوروز ضمن قدردانی از زحمات بسیج رسانه شهرستان بابل برای انعکاس تلاش‌های کادر درمان، اظهار داشت: امید داریم در آینده نزدیک در همکاری‌های مشترک بین بسیج رسانه و جامعه پزشکی شهرستان بابل، برگزاری همایش‎ها و کارگاه‎‌های آموزشی-پژوهشی و اجرای طرح‎های پژوهشی مشترک، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها