فرمانده سپاه عاشورا:

مقابله با کرونا، اولویت اصلی سپاه است

سردار «خرّم» از تلاش‌های شبانه‌روزی بسیجیان آذربایجان شرقی در عرصه‌های مختلف به خصوص مقابله با گسترش ویروس کرونا خبر داد و گفت: مقابله با کرونا، مسئله اصلی کشور و اولویت اصلی سپاه است.
کد خبر: ۴۷۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ - 26August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم «عابدین خرّم» فرمانده سپاه عاشورا در نشست مجازی سپاه استان‌ها با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به فعالیت‌های تاثیرگذار سپاه و بسیج در طول دوران کرونایی، اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه‌ها باید امیدآفرین بوده و موجب آرامش آحاد مردم شود.

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی بسیجیان آذربایجان شرقی در عرصه‌های مختلف به خصوص مقابله با گسترش ویروس کرونا خبر داد و افزود: مقابله با کرونا، مسئله اصلی کشور و اولویت اصلی سپاه است.

خرّم ابراز داشت: بر همین اساس مقابله با کرونا اولویت اصلی سپاه عاشورا است و از این رو باید طرح شهید سلیمانی تا سطح محلات عمق پیدا کند.

وی تداوم کمک‌های مومنانه را از دیگر اقدامات جاری سپاه و بسیج آذربایجان شرقی در نواحی و مناطق مختلف برشمرد و ادامه داد: کمک‌های مومنانه در حال حاضر به‌ صورت محله محور در تمام شهرستان‌های ۲۱ گانه استان به خصوص در شهرهای بزرگ مثل تبریز، مراغه و مرند انجام می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی در امر واکسیناسیون مردم آذربایجان شرقی مشارکت دارند، ضمن اعلام آمادگی مشارکت بیشتر در این حوزه و افزایش مراکز واکسیناسیون تبریز از پنج مرکز به ۱۱ مرکز، گفت: مراکز جدید با همت جمعی مسئولان ذی‌ربط تجهیز شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز خبر داد و ابراز داشت: گروه‌های موتوری آمران سلامت نیز در تبریز و شهرستان‌ها راه‌اندازی شده که این گروه‌ها علاوه بر خدمات‌رسانی و تامین نیاز مبتلایان به کرونا، ترویج و فرهنگ‌سازی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار