پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه زنجان به مناسبت هفته دولت

فرمانده و مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه استان زنجان در پیامی مشترک فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۷۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ - 26August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» و حجت‌الاسلام «حسن بیگدلی» در پیامی مشترک فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است:

خدمت به خلق، خدمت به خداست.  «امام خمینی»

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌های گرانب‌های دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه عدالت محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند.

درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت مردان ایران اسلامی هیچ گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند.

بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والامقام برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم پیمان شوند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نام گرفته قدم‌های موثری در جهت تحقق این شعار و عمل به منویات معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب بردارند، به یقین تلاش‌های ارزشمندی در این راستا صورت گرفته است و همه باید در شرایط اقتصادی فعلی با کمک و همدلی در کنار دولت و برای حفظ امید و نشاط جامعه تلاش کنیم تا از این شرایط سخت کرونایی و تحریم‌های ظالمانه عبور کنیم.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام و تمامی شهیدان راه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان متعهد تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

امیدواریم در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن غلبه بر توطئه دشمنان که همواره به دنبال بر هم زدن آرامش جامعه هستند، انقلاب اسلامی با قدرت حرکت خود به سمت توسعه و کمال را ادامه داده تا پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن به اهتزاز درآید. ان‌شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار