فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دشمنان به دنبال دلسرد کردن جوانان از دین و اهل بیت (ع) هستند/ وجود جوانان امیدوار، قوی و محکم برای دشمن واهمه ایجاد می‌کند

امیر نصیرزاده با تاکید بر اینکه وجود جوانان امیدوار، قوی و محکم برای دشمن واهمه ایجاد می‌کند، گفت: دشمنان در فضای مجازی تلاش می‌کنند در تاریخ عاشورا اخلال ایجاد کرده و جوانان جامعه ما را نسبت به دین و اهل بیت (ع) دلسرد کنند
کد خبر: ۴۷۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 26August 2021

دشمنان به دنبال دلسرد کردن جوانان از دین و اهل بیت (ع) هستند/ وجود جوانان امیدوار، قوی و محکم برای دشمن واهمه ایجاد می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان جوان خلبانی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز، با تأکید بر لزوم داشتن بصیرت و سواد رسانه‌ای برای شناخت دشمن و ایستادگی در برابر آن، اظهار داشت: بصیرت و سواد رسانه‌ای در فضای غبارآلود کنونی توانایی تشخیص دشمن را می‌دهد. دشمنان در فضای مجازی می‌خواهند بدون خونریزی جوانان ما را تخلیه کنند، حتی تلاش می‌کنند در تاریخ عاشورا اخلال ایجاد کرده و جوانان جامعه ما را نسبت به دین و اهل بیت(ع) دلسرد کنند، چون وجود جوانان امیدوار، قوی و محکم برای دشمن واهمه ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان کوچکترین مسائل نظامیان را بررسی می‌کنند، عنوان کرد: دشمن به دنبال جنگ روانی علیه ماست و سعی دارد افکارمان را غلط جلوه کند. بر این اساس باید مراقب باشیم تا مرعوب افکار دشمن نشویم.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با سیاست های غلط و احمقانه خود افغانستان را به صورت مذبوحانه و بزدلانه ترک کردند، گفت: آمریکایی‍ها که فکر می‌کردند در طول ۲۰ سال گذشته اقدامات خوبی برای آموزش ارتش افغانستان انجام داده‍اند، اما دیدیم که این ارتش نتوانست چند روز بیشتر در مقابل طالبان ایستادگی کند.

امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به امنیت موجود در کشور، اضافه کرد: باید قدر کشور، انقلاب، عزت و سربلندی کشورمان را بدانیم.

در این مراسم، از فرماندهان، مربیان و دانش‌آموختگان خلبانی پایگاه شهید فکوری تبریز تجلیل شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف پایگاه شهید فکوری و ارزیابی توان عملیاتی و رزمی این پایگاه در دیدار چهره به چهره با سربازان، با تاکید بر حفظ حرمت و کرامت سربازان، گفت: حفظ حرمت و کرامت سربازان از تاکیدات مکرر فرماندهی معظم کل قوا به فرماندهان است و الحمدلله پایگاه تبریز جزو پایگاه های برتر ما در اجرای این تدبیر و سیاست رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت و حرمت به معنای تضعیف مبانی انضباطی نیست، افزود: منظور از حفظ کرامت و حرمت به معنای لحاظ کردن اخلاق و رفتار نیکو و شایسته در برخورد با همدیگر است و نباید این را به معنای سهل گیری در رعایت مبانی انضباطی دانست.

امیر سرتیپ نصیرزاده در ادامه با اشاره به فرصت‌های خدمت مقدس سربازی، اظهار کرد: خدمت مقدس سربازی فرصتی برای افزایش دانش، بصیرت و قوای جسمانی است.

وی افزود: در این دوره جوانان ما یاد می گیرند که تابع یک برنامه منظم باشند و ان‌شاءالله در مسئولیت های بعدی که در راستای خدمت به میهن برعهده می گیرند این نظم پذیری را به کار خواهند بست.

فرمانده نیروی هوایی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع سربازان، با اشاره به گزارش فرمانده پایگاه در خصوص وضعیت قرارگاه سربازی این یگان از اقدامات صورت گرفته در پایگاه شهید فکوری در حوزه کارکنان وظیفه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها