امام جمعه موقت کوهدشت:

مساجد محور اصلی فعالیت‌های جهادی قرار گیرد

حجت‌الاسلام گراوند گفت: در راستای کمک های مومنانه بایستی مساجد را محور قرار دهیم زیرا در صدر اسلام و تاریخ، مساجد همواره در محوریت امور قرار داشتند، گروه‌های جهادی و خیرین گرامی همچون همیشه در میدان خدمت‌رسانی به مردم حضور فعال داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ - 27August 2021

مساجد محور اصلی فعالیت‌های جهادی قرار گیرد به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند امام جمعه موقت کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  این شهرستان، اظهار داشت: ایام محرم فرصتی مناسب بود که توسط مبلغین و مروجین دین مبین اسلام، در مجالس وعظ و عزاداری‌ها فلسفه و ماهیت قیام امام حسین (ع) و علت زنده‌بودن این حرکت، تبیین شود.

وی ضمن تقدیر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عزاداران وهیئات مذهبی در دهه اول محرم، افزود: همه اولیاء الهی از اول تا خاتم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند و این جایگاه عظیم ایشان در نزد خداوند متعال را دارد.

امام‌جمعه موقت کوهدشت عنوان کرد: مواسات و کمک مومنانه را فراموش نکنیم چراکه مورد تأکید مقام معظم رهبری است، در این راستا بایستی مساجد را محور قرار دهیم زیرا در صدر اسلام و تاریخ، مساجد همواره در محوریت امور قرار داشتند، گروه‌های جهادی و خیرین گرامی همچون همیشه در میدان خدمت‌رسانی به مردم حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به تحولات اخیر افغانستان و آشکار شدن ابهت پوشالی آمریکا، تصریح کرد: امروز مشاهده می‌کنیم آمریکای جنایتکار در مسئله افغانستان علی‌رغم حضور ۲۰ ساله خود در این منطقه، نهایتاً شکست‌خورده و این‌چنین مفتضحانه در حال فرار هستند.

گراوند با اشاره به اینکه شکست آمریکا بایستی درس عبرتی برای تمام کشورها باشد که چشم امیدی به غرب نداشته باشند، بیان کرد: سیاست ایران دارای عزت، حکمت و مصلحت است و هم چنان اوضاع افغانستان را رصد می‌کند، بایستی تمامی تفکرات افغانستان در حاکمیت آن شریک باشند و به طالبان گوشزد شود که شعارهای امروز خود را جامه عمل بپوشاند و همه گروه‌ها در امنیت کامل باشند.

امام‌جمعه موقت کوهدشت با اشاره به اینکه دولت سیزدهم شبیه‌ترین دولت به شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: تخصص، فساد ستیزی، صداقت و تعهد از شاخصه‌های مدنظر آیت‌الله رئیسی برای وزرا بود و هم‌چنین گفتند خط قرمز ما مبارزه با فساد است.

وی با اشاره به اتحاد و همدلی سران قوا در خدمت صادقانه به مردم، بیان کرد: مسئولان شهرستانی نیز بایستی در طراز مسئولان وزارتی دولت جدید باشند و دغدغه‌شان مذهبی بودن، مردم‌داری، رسیدگی به محرومان و کار جهادی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار