امام جمعه بهاباد:

شهیدان «باهنر و رجایی» الگو‌های خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه هستند

حجت‌الاسلام «ابراهیمی بشکانی» با بیان اینکه شهیدان «باهنر و رجایی» الگو‌های خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه هستند، گفت: این شهیدان الگو‌های علمی و عملی تقوا، خدمت متواضعانه، عدالت و ساده‌زیستی هستند.
کد خبر: ۴۷۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ - 27August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «علی اکبر ابراهیمی بشکانی» امام جمعه بهاباد در خطبه‌های این هفته با بیان اینکه شهیدان «باهنر و رجایی» الگو‌های خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه هستند اظهار داشت: این شهیدان الگو‌های علمی و عملی تقوا، خدمت متواضعانه، عدالت و ساده‌زیستی هستند.
 
حجت الاسلام بشکانی افزود: جانفشانی و فداکاری شهدا در راه اسلام و انقلاب بعنوان یک نقشه راه باید برای جامعه امروزی ما الگو باشد.
 
وی با بیان اینکه مدیران باید به تاسی از این شهدای والا مقام همواره در راه خدمت به مردم قدم بردارند و بدانند که داشتن مسئولیت در این نظام مقدس در هر سطحی با پشتوانه مردم بوده است افزود: هفته دولت (دوم تا هشتم شهریورماه) فرصت مناسبی برای تجدید عهد و پیمان مجدد با اهداف و آرمان شهیدان انقلاب به خصوص شهید محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر است.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر زندگی خود را وقف خدمت و رفع نیاز‌های مردم کردند، ادامه داد: تبیین ابعاد مختلف زندگی و سیره عملی این ۲ شهید وظیفه ملی و انقلابی محسوب می‌شود.
 
حجت الاسالام بشکانی، مکتبی و ولایت‌مداری در مقابل دین‌گریز‌ها و دین‌ستیز‌ها را جزو شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و عنوان کرد: این دو شهید بزرگوار دو اصل مردمی و ساده‌زیستی را سرلوحه خویش داشتند و با تجمل‌گرایی و بیگانه‌نوازی مخالفت می‌کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار