در آستانه شهادت شهیدان «رجایی» و «باهنر»؛

ادعای مبارزه با تروریسم «آمریکا» و «انگلیس» وقیحانه است

در آستانه شهادت شهیدان «رجایی» و «باهنر» خط حزب‌الله به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این واقعه پرداخته است.
کد خبر: ۴۷۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷ - 29August 2021

ادعای مبارزه با تروریسم «آمریکا» و «انگلیس» وقیحانه است/ داعیه «مبارزه با تروریسم» ادعای گزاف دولت‌های تروریسم استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شماره ۳۰۳ نشریه خط حزب‌الله با عنوان «انقلابی و کارآمد» روز گذشته (جمعه) منتشر شد.

این نشریه که به صاحب‌امتیازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز‌های جمعه هر هفته منتشر می‌شود، به انتشار بیانات مختلف رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مسائل اساسی داخلی و دنیای اسلام می‌پردازد.

از آنجا که در هفته دولت هستیم، خط حزب‌الله «سخن هفته» خود را به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با سبک مدیریت مشکلات مردم و کشور اختصاص داده است.

خط حزب‌الله این شماره خود را به روح مطهر شهید مدافع حرم «علی‌اصغر الیاسی» تقدیم کرده است. شهید الیاسی، روز ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ در جنوب حلب در سوریه به شهادت رسید و مزار او در چهار باغ البرز، بهشت رقیه (س) قرار دارد.

از آنجا که شهیدان گرانقدر «محمدعلی رجایی» رئیس جمهور و «محمدجواد باهنر» نخست‌ وزیر روز هشتم شهریور ۱۳۶۰ به دست عمال سازمان مجاهدین خلق (منافقین) به شهادت رسیدند، خط حزب‌الله در قسمت «عکس‌نوشت» خود به انتشار بیانات مختلف رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با وقیحانه بودن ادعای مبارزه با تروریسم آمریکا و انگلیس پرداخته است.

این بیانات به شرح زیر است:

«آمریکا و انگلیس و برخی دولت‌های غربی دیگر با پرونده سیاه و محکوم‌کننده خود در رفتار‌های تروریستی، داعیه مبارزه با تروریسم را نیز به ادعا‌های گزاف خود افزوده‌اند. تروریست‌هایی که در دهه ۱۳۶۰ هزاران نفر را بی‌رحمانه به خاک و خون کشیدند از جمله در یک حادثه ۷۲ نفر از نخبگان علمی و سیاسی و مسئولان بلندپایه کشور و در حادثه‌ای دیگر رئیس جمهور و نخست‌وزیر کشورمان را به شهادت رساندند، اکنون در حمایت دولت‌ها و دولتمردان اروپایی و زیر حمایت آن‌ها زندگی می‌کنند. با چنین رفتارهایی، ادعای مبارزه با تروریسم بسیار وقاحت‌آمیز است.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار