ستاره‌های خدمت/ به مناسبت هفته دولت منتشر شد؛

خاطره «شهید کلانتری» از تعجب مردم بابت حضور بی‌تکلف وزرا در نماز جمعه

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) مجموعه نماهنگ‌های «ستاره‌های خدمت» که حاوی خاطرات معظم له از برخی از شهدای دولت است را منتشر کرد.
کد خبر: ۴۷۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ - 01September 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت فرا رسیدن «هفته دولت» مجموعه نماهنگ‌هایی کوتاه با عنوان «ستاره‌های خدمت» منتشر کرد که حاوی مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی از برخی از شهدای دولت از جمله شهیدان «موسی کلانتری»، «رحمان دادمان»، «مصطفی چمران»، «محمدجواد باهنر»، «محمدعلی رجائی» و «محمدجواد تندگویان» است.

خاطره شهید کلانتری از اظهار تعجب یک نمازگزار در نماز جمعه

این قسمت از مجموعه نماهنگ‌های «ستاره‌های خدمت» اختصاص به شهید «موسی کلانتری» دارد که روز هفتم تیر ۱۳۶۰ در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سِمَت وزیر راه و ترابری به شهادت رسید.

خاطره رهبر معظم انقلاب اسلامی از با شهید «موسی کلانتری» به شرح زیر است:

«مرحوم شهید کلانتری یک روز به من گفت: در نماز جمعه نشسته بودم که یک نفر به من رو کرد و گفت ببین چقدر زمانه عوض شده است.

گفتم: چطور؟

آن شخص به کسی که در صفِ جلو نشسته بود، اشاره کرد و گفت: او وزیر است. مرحوم شهید کلانتری می‌گفت: به صف جلو نگاه کردم، دیدم عباسپور (وزیر نیرو) است. به او گفتم پس من یک چیز عجیب‌تر به تو بگویم؛ من هم وزیرم!

خدا شهید کلانتری را رحمت کند. آن‌هایی که او را دیده بودند و می‌شناختند، می‌دانند که آدم بسیار پرتحرک، پُرخون، پرعزم و خیلی به درد بخور بود. او هم واقعاً از جمله کسانی بود که از دستمان رفت.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار