مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

آینه تمام‌نمای دفاع مقدس در بیانیه گام دوم انقلاب مشهود است

حجت‌الاسلام «عبدی» گفت: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری‌های امامین انقلاب، آینه تمام‌نمای دفاع مقدس در بیانیه گام دوم انقلاب مشهود و این بیانیه همچون چراغی راهی برای عدالت‌خواهان، آزادگان و استکبارستیزان جهان مطرح است.
کد خبر: ۴۷۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ - 29August 2021

ترویج فرهنگ ولایتمداری و خودباوری دینی و ملی از اهداف هفته دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله  استان مرکزی، در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان، اظهار داشت: دفاع مقدس بلندترین قله و ارزشمندترین فراز از افتخارات ملت ایران است که برگ‌های زرینی در این هشت سال توسط مردم به ماندگار گذاشته شده و امروز همه ما نسبت به این مقطع حماسی، وظیفه مهمی داریم.

وی افزود: دفاع مقدس برای دلباختگان انقلاب اسلامی با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدت‌های ملت غیور ایران، فصل بی‌دلیلی از ایثار، مقاومت و ایستادگی به ارمغان آورد؛ بنابراین امروز نیازمند احیای این سه مؤلفه مهم هستیم که هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است.

عبدی ادامه داد: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری‌های امامین انقلاب، آینه تمام‌نمای دفاع مقدس در بیانیه گام دوم انقلاب مشهود و این بیانیه همچون چراغی راهی برای عدالت‌خواهان، آزادگان و استکبارستیزان جهان مطرح است و همه باید برای تحقق و عملیاتی شدن این منشور تلاش کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله بیان کرد: دوران دفاع مقدس پرچمدار عزت، سربلندی و افتخار ملت عاشورایی ایران اسلامی است که علی‌رغم تهدیدات و توطئه‌های دشمنان در سخت‌ترین شرایط و تحریم‌های همه‌جانبه ملت ایران، مدال زرین مقاومت، ایستادگی و ایثار را برگردن آویختند و بار دیگر فرهنگ عاشورا را احیاء کردند.

عبدی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بزرگترین فرصت برای بازخوانی و تبیین رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و ملت قهرمان ایران است، بیان کرد: مهم‌ترین هدف برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته باید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ ارزشمند باشد.

وی افزود: همچنین ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد و خودباوری دینی و ملی از دیگر اهداف برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس است که باید تحقق این اهداف در کلیه برنامه‌ها نمود عملیاتی داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان مرکزی در طی سال‌های گذشته با برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی گام‌های بلندی برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس برداشته و لذا نیاز است در ادامه مسیر ارزشمند کنگره که از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، برنامه‌ها و فعالیت‌ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار