معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی با محوریت طرح شهید سلیمانی

سرهنگ گودرزی گفت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، سپاه استان مرکزی همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و فاخری در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار داده که محوریت برنامه‌ها خدمت‌رسانی و اجرای طرح شهید سلیمانی برای کاهش آسیب‌های بیماری کرونا است.
کد خبر: ۴۷۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ - 29August 2021

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی با محوریت طرح شهید سلیمانیبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی، اظهار داشت: دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و حماسه حسینی است و درس‌ها و پیامدهای بزرگی دارد که همواره باید برای ادامه مسیر از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: تجربه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی ثابت می‌کند هرکجا که از الگوی دفاع مقدس به‌خوبی استفاده کردیم، شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ بودیم و لذا امروز در گام دوم انقلاب و برای رسیدن به اهداف بلند، باید استفاده از فرهنگ دفاع مقدس بیش از هر زمانی مورد توجه باشد.

گودرزی گفت: ملت ایران در طول ۴۲ سال با تکیه بر روحیه و فرهنگ عاشورایی و سرمشق قرار دادن الگوی دفاع مقدس، توطئه‌ها و راهبردهای دشمنان را با شکست مواجه کردند و امروز با توجه به حساسیت مقطع زمانی که در آن قرار گرفتیم، الگوی دفاع مقدس باید بیشتر مورد تبیین و بازخوانی قرار گیرد.

وی بیان کرد: حیات طیبه انقلاب اسلامی در گرو زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است و لذا نیازمند این هستیم تا فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان را برای نسل جوان به‌خوبی تبیین و بازخوانی کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان مرکزی گفت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، سپاه روح الله استان مرکزی همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و فاخری در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار داده که محوریت برنامه‌ها خدمت‌رسانی و اجرای طرح شهید سلیمانی برای کاهش آسیب‌های بیماری کرونا است.

وی تأکید کرد: در راستای برنامه‌های خدمت‌رسانی توسط سپاه و بسیج با تکیه بر گروه‌های جهادی بسیج در حوزه‌های عمرانی، اجتماعی، اشتغال‌زایی و نهضت کمک مومنانه، برنامه‌ها در سطح استان برگزار می‌شود و در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، پاسداران و بسیجیان در کنار کادر درمان برای مدیریت و کاهش همه‌جانبه آسیب‌های بیماری کرونا، نقش‌آفرینی می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر انجام برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت خدمت‌رسانی و اجرای طرح شهید سلیمانی، برنامه‌های دیگری با رویکرد فرهنگی و تبیین نقش استان مرکزی در دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که به محض تکمیل توسط رده‌ها، اقشار و نواحی شهرستانی سپاه، به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها