مسئول سازمان بسیج مداحان بوشهر خبر داد؛

برگزاری کنگره شهدای مداح در سال 1407

«معینی» با بیان اینکه شهید مداح «سید عبد الهادی موسوی کراماتی» از مداحان بوشهری به عنوان شهید شاخص بسیج مداحان کشور معرفی شده است گفت: کنگره شهدای مداح در سال 1407 برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴ - 29August 2021

برگزاری کنگره شهدای مداح در سال 1407به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «حسین معینی» مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سپاه امام صادق (ع) ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به شخصیت سردار شهید «نادر مهدوی» اشاره کرد و اظهار داشت: از لحاظ محتوایی اسناد فراوانی درباره این شهید موجود است.

وی گفت: در راستای ترویج سبک زندگی شهدای گران‌قدر و انتقال معارف و ویژگی‌های شخصیتی، معنوی و اخلاقی شهدا به جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان، شهید شاخص جامعه مداحان کشور همچون سال‌های قبل در سال 1400 معرفی شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر، با بیان اینکه شهید مداح«سید عبد الهادی موسوی کراماتی» از مداحان بوشهری به عنوان شهید شاخص بسیج مداحان کشور معرفی شده است خاطرنشان کرد: این شهید دارای 11 خواهر و برادر بود.

معینی با اشاره به اینکه شهید «خلیل فخرایی» به عنوان شهید شاخص این استان در سال 1400 معرفی شده‌است افزود: کنگره شهدای مداح در سال 1407 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار