تمدید مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی ورودی مهر ۱۴۰۰

مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ورودی مهر ۱۴۰۰ تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه تمدید شد.
کد خبر: ۴۷۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ - 30August 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای و دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه تا روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه سال جاری تمدید شد.

متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز اعلام شده، با مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.uast.ac.ir و یا سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

تمدید مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی ورودی مهر ۱۴۰۰

گفتنی است عناوین رشته‌ها در دپارتمان آموزش تخصصی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مقطع کاردانی حرفه‌ای "امور فرهنگی - امور موزه و نیز امور کتابداری و اطلاع رسانی" است. همچنین در دوره کارشناسی حرفه‌ای رشته‌های چون "روایتگری دفاع مقدس"، "گردشگری دفاع مقدس" و "مدیریت اسناد و مدارک" دانشجو می‌پذیرد.

طبق این اعلام، به دلیل شیوع کرونا کلاس‌ها به صورت مجازی از طریق سامانه آموزشی دانشگاه علمی- کاربردی برگزار می‌شود. شیوه ثبت نام دانشجویان مقاطع تحصیلی به صورت حضوری است. علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه رو پارک طالقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۸۲۹ و ۸۵۳ تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی www.iranhdm.ir مراجعه کنند.

سال گذشته تفاهم‌نامه مشترکی بین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دانشگاه علمی ـ کاربردی شهرداری تهران به منظور فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه دفاع مقدس و موزه‌داری منعقد شد که در پی آن افتتاح "دپارتمان آموزش تخصصی و کاربردی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس" صورت گرفت.

لینک پیش ثبت‌نام نیم سال اول سال تحصیلی 1400 (مهر ماه)
https://iranhdm.ir/fa/web/research/register1400

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار