معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع مطرح کرد؛

تزریق روزانه ۵ هزار دُز واکسن در مرکز واکسیناسیون سازمان صنایع هوایی

امیر سرتیپ شعبانیان گفت: در صورت تأمین واکسن از سوی مبادی ذی‌ربط، از ظرفیت تزریق روزانه پنج هزار دُز واکسن در مرکز واکسیناسیون سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برخوردار هستیم.
کد خبر: ۴۷۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ - 30August 2021
ظرفیت تزریق ۵ هزار دز واکسن در روز توسط مرکز واکسیناسیون صنایع هوایی وزارت دفاعبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «سعید شعبانیان» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در آیین افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون وزارت دفاع در شرکت «پنها» اظهار داشت: وزارت دفاع در مجموعه سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع امروز این افتخار را دارد که در حوزه واکسیناسیون عمومی نیز گام بردارد و در کنار خدماتی که تاکنون برای مبارزه با بیماری کرونا ارائه کرده است، واکسیناسیون مردم عزیز را نیز در دستور کار قرار دهد.
 
وی راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون عمومی در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های ایران (پنها) را در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و درخواست مرکز بهداشت غرب تهران عنوان کرد و گفت: هر کجا کمک و درخواستی از مجموعه نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع شده است، این عزیزان جانانه پای کار بوده‌اند.
 
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع افزود: هرچقدر میزان واکسیناسیون توسعه پیدا کند، قطعاً آمار بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از کرونا کمتر خواهد شد و ما نیز به زعم خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
 
امیر شعبانیان با اشاره به ظرفیت پذیرش هزار و ۵۰۰ نفر در روز در مرکز واکسیناسیون صنایع هوایی تصریح کرد: در صورت تأمین واکسن از سوی مبادی ذی‌ربط، ظرفیت تزریق پنج هزار دز واکسن در روز را دارا هستیم.
 
معاون وزیر دفاع با بیان اینکه چندی پیش نخستین مرکز واکسیناسیون وزارت دفاع در شرق تهران افتتاح شد، گفت: وزارت دفاع نه‌تنها در پشتیبانی از نیرو‌های مسلح و تأمین امنیت کشور در کنار مردم عزیز است، بلکه تا از بین رفتن و کنترل بیماری کرونا نیز در کنار مردم شریف ایران اسلامی خواهد بود.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار