معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع:

مراکز واکسیناسیون وزارت دفاع توسعه می‌یابد

امیر سرتیپ شعبانیان با حضور در مرکز واکسیناسیون خودرویی وزارت دفاع در شمال شرق تهران (باغ پرندگان) از مراحل و نحوه واکسیناسیون عمومی مردمی بازدید کرد.
کد خبر: ۴۷۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ - 01September 2021

مراکز واکسیناسیون وزارت دفاع توسعه می‌یابد

به گزارش دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «سعید شعبانیان» معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع به همراه جمعی از مسئولان و مدیران ارشد وزارت دفاع با حضور در مرکز واکسیناسیون وزارت دفاع در شمال شرق تهران (باغ پرندگان) از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمات واکسیناسیون به آحاد مردم قرار گرفت.

امیر سرتیپ شعبانیان در این بازدید با تقدیر و تشکر از کادر درمانی مستقر در این مرکز واکسیناسیون عمومی از تلاش‌های این عزیزان تقدیر و قدردانی کرد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع از بسیج ظرفیت‌های درمانی وزارت دفاع در جهت کمک به مجموعه بهداشت و درمان کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران با ظرفیت کامل در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی بوده و طی روز‌های اخیر نیز مرکز واکسیناسیون جدیدی با همکاری ستاد مقابله با ویروس کرونا تهران در غرب تهران و با همت سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع (شرکت پنها) راه اندازی و افتتاح شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله در آینده نیز با توسعه مراکز واکسیناسیون بتوانیم تعداد بیشتری از هموطنان عزیز را واکسینه کنیم.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار