حیدرپور شهرضایی:

مظلومیت شهدای ترور مهم‌ترین ویژگی آن‌هاست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری کنگره بین‌المللی ۱۷۰۰۰ شهید ترور آدرس اشتباه غرب برای مبارزه با تروریسم را اصلاح می‌کند.
کد خبر: ۴۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ - 30May 2015

مظلومیت شهدای ترور مهم‌ترین ویژگی آن‌هاست

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، "عوض حیدرپور شهرضایی" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تبیینکننده راه نورانی آنها برای آیندگان است.

وی با بیان اینکه درباره این شهدا چند نکته اساسی و بسیارمهم قابل ذکر است، خاطرنشان کرد: اولین ویژگی شهدای ترور گمنام بودن آنهاست و ویژگی دیگر آنها نیز مظلومیت این شهداست.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، مهمترین خصوصیت شهدای ترور را بیگناهبودن آنها عنوان کرد و افزود: مسئلهای که در رابطه با شهدای ترور وجود دارد، بهناحق ریختهشدن خون آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این کنگره میتواند منشاء بیداری و روشنگری شود، تصریح کرد: این یک اصل است که خون انسان بیگناه تقاص خود را پس میگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری این گونه کنگرهها و همایشها در ارتقای سطح اطلاعات مردم کشورمان و دیگر نقاط جهان درباره شهدای ترور بسیار مؤثر است، گفت: میهمانان و شرکتکنندگان داخلی و خارجی با حضور در این کنگره با صاحب خونهای بهناحق ریختهشده بر زمین بیشتر آشنا شده و مظلومیت آنها را درک میکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه شهدای ترور انسانهای متدین و بیگناهی بودند که در مظلومیت آنها همین بس که بعضی از آنها در منزل خود و بر سر سفره افطار ماه مبارک رمضان توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: مسئلهای که درحالحاضر و در جریان برگزاری این کنگره نیاز است تبیین شود این است که متأسفانه امروزه غرب برای مبارزه با تروریسم به افکار عمومی آدرس غلط میدهد و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران همواره بهدنبال دفاع از مظلومین بوده است و برگزاری این کنگره میتواند آدرس اشتباه غرب به ملتهای دنیا برای مبارزه با تروریسم را اصلاح کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار