پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به امیر «آشتیانی» و سردار «وحیدی»

حجت‌الاسلام آقاجانپور در پیام‌های جداگانه انتصاب وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و وزیر جدید کشور را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ - 31August 2021

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به امیر سرتیپ آشتیانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیام‌های جداگانه انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» به عنوان وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و سردار سرتیپ پاسدار «احمد وحیدی» به‌عنوان وزیر جدید کشور را تبریک گفت.

در پیام حجت‌الاسلام آقاجانپور به امیر آشتیانی آمده است:

«برادر ارجمند امیر سرتیپ دکتر محمدرضا قرایی آشتیانی
وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سلام علیکم؛

انتخاب جنابعالی را به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، تبریک عرض می‌نمایم.

با عنایت به شایستگی، تعهد، تجربه و روحیه جهادی که در طول سالیان خدمت در نیرو‌های مسلح در کارنامه درخشان و روشن شما وجود دارد، امید است در خدمت به مردم شریف و آرمان‌های انقلاب اسلامی موفق باشید.

سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گام دوم انقلاب اسلامی و شتاب حرکت جهادی کشور که مقام معظم فرماندهی کل قوا آن را پایه‌ریزی و ترسیم نموده‌اند، آمادگی کامل خود را برای همکاری با استفاده از ظرفیت‌های عظیم فکری، ایمانی و اعتقادی در راستای هم‌افزایی و پیشبرد برنامه‌های اثربخش و تحول‌آفرین جنابعالی، اعلام می‌دارد.

امید است با عنایت پروردگار متعال در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، با حضور جنابعالی به‌عنوان شخصیتی ولایتمدار و مؤمن، موجب نشاط، تحرک و پویایی بیش از پیش وزارت دفاع گردد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سید ضیاءالدین آقاجانپور»

همچنین پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به سردار وحیدی بدین شرح است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ دکتر احمد وحیدی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

انتخاب شایسته جنابعالی را به‌عنوان وزیر کشور دولت انقلابی سیزدهم از سوی ریاست محترم جمهوری و با رای اعتماد نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی، تبریک عرض می‌نمایم.

تجارب ارزشمند در میدان‌های دفاع مقدس، مسئولیت‌ها و مناصب مختلف مدیریتی، تبعیت از اوامر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و روحیه جهادی و انقلابی جنابعالی، نشان از توانایی، شایستگی و اشراف نسبت به مسائل کشور دارد که می‌تواند امیدآفرین برای آحاد ملت شریف و مؤثر برای حل مسائل گوناگون ایران اسلامی باشد.

امید است با عنایات پروردگار متعال، ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، حضور جنابعالی به‌عنوان شخصیتی ولایتمدار و مؤمن موجب نشاط، تحرک، پویایی و موفقیت بیش از پیش وزارت کشور گردد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سید ضیاءالدین آقاجان پور»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها