فرمانده سپاه استان تهران:

افتتاح ۵۱۳ پروژه عمرانی از سوی سپاه استان تهران/ تمامی توان سپاه برای محرومیت‌زدایی اختصاص یافته است

سردار «ذوالقدر» با اشاره به افتتاح ۵۱۳ پروژه عمرانی از سوی سپاه استان تهران گفت: در شرایط فعلی، تمامی توان سپاه سیدالشهدا (ع) را برای محرومیت‌زدایی اختصاص داده‌ایم.
کد خبر: ۴۷۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ - 31August 2021

افتتاح ۵۱۳ پروژه عمرانی توسط سپاه استان تهران/ تمام توان سپاه برای محرومیت‌زدایی اختصاص یافته استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد ذوالقدر» فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران بزرگ صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی این سپاه با بیان اینکه به یُمن برکت شهدا و ایثارگران عرصه‌های مختلف جهادی صحنه رزم تفاوت کرده است، اظهار داشت: از پایان سال گذشته تا امروز تمام پروژه‌هایی عمرانی که متعهد شده بودیم را به اتمام رساندیم؛ در این رابطه امروز ۵۱۳ پروژه عمرانی را تحویل می‌دهیم و از این به بعد دنبال کشف پروژه‌های روستایی مانند آبرسانی، کشاورزی و احداث سد‌های کوچک می‌رویم؛ به همین جهت روز گذشته با جهاد کشاورزی هماهنگی داشتیم تا پروژه‌های روستایی را در فیروزکوه و ملارد انجام دهیم.

وی افزود: ساخت ۱۲ واحد مسکونی را در شهرستان زلزله‌زده سی‌سخت بر عهده گرفته بودیم که تا پایان ماه جاری، این واحد‌ها را تحویل می‌دهیم؛ همچنین در رابطه با پروژه‌های عمرانی، دو باب مدرسه را در شهرستان «بهارستان» در حال احداث داریم که در صورت تأمین اعتبارات در این شهرستان یک ساله، مدرسه‌ای سه طبقه را احداث خواهیم کرد.

فرمانده سپاه استان تهران ادامه داد: در خصوص کمک به کاهش بیماری کرونا، هفته‌ای یک سالن و مرکز واکسیناسیون را راه‌اندازی می‌کنیم که در همین خصوص سومین مرکز واکسیناسیون را امروز افتتاح می‌کنیم.

سردار ذوالقدر بیان کرد: در شهرستان پردیس اولین درمانگاه خصوصی با ظرفیت تزریق ۵۰۰ دُز واکسن شروع به کار کرده که میزان تزریق روزانه در این مرکز به ۷۰۰ دُز خواهد رسید؛ همچنین دو روز پیش نیز در شهرستان بهارستان چنین مرکزی با ظرفیت تزریق ۷۰۰ دُز در روز شروع به کار کرد.

وی درباره کمک‌های مومنانه هم گفت: امروز یک میلیون نفر از استان تهران کمک مومنانه دریافت کردند؛ یعنی به ۲۰ درصد خانوار‌های استان تهران را سبد خانوار دادیم؛ همچنین شش هزار و ۸۸۵ رأس قربانی و بیش از سه میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان و خانواده‌های کرونایی توزیع کردیم.

فرمانده سپاه استان تهران اضافه کرد: در خدمت عزیزانی که توانایی تهیه داروی کرونا را ندارند، خواهیم بود و حتی حاضر هستیم کسانی را که توانایی رفتن به مراکز واکسیناسیون را ندارند، به این مراکز ببریم و بازگردانیم.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: اگر‌چه ما نظامی هستیم و باید برای مقابله با تهدیدات امنیتی و نظامی صف‌آرایی کنیم، ولی در شرایط فعلی، تمامی توان سپاه سیدالشهدا (ع) را برای محرومیت‌زدایی اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار