فرمانده انتظامی کرج خبر داد؛

فعالیت گشت‌های رضویون در کرج با همکاری سپاه و نیروی انتظامی

سرهنگ «قاسم‌پور» گفت: فعال شدن گشت‌های رضویون نقطه عطفی در روابط و تعاملات بین نیروی انتظامی و سپاه بود که در سطح محلات اجرایی شد.
کد خبر: ۴۷۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ - 31August 2021

فعالیت گشت‌های رضویون در کرج با همکاری سپاه و نیروی انتظامیبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «علی قاسم‌پور» فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: فعال شدن گشت‌های رضویون نقطه عطفی در روابط و تعاملات بین نیروی انتظامی و سپاه بود که به‌منظور هم‌افزایی در زمینه کاهش جرائم در سطح محلات اجرایی شد.

وی پیشگیری و کاهش وقوع جرائم را از ثمرات گشت‌های رضویون دانست و با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تجربیات آموزشی پلیس برای آموزش بسیجیان در این طرح گفت: بی‌تردید با حضور بسیجیان در کنار مأموران مقتدر پلیس، شاهد افزایش روزافزون امنیت در جامعه خواهیم بود.

سرهنگ قاسم‌پور تبادل اطلاعات حوزه استحفاظی و تعامل با مردم را دو انتظار پلیس از گشت‌های رضویون عنوان کرد و افزود: بی‌شک با افزایش تعامل، استفاده از دانش انتظامی کارکنان پلیس‌های این گشت خواهیم دید.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ضمن تقدیر از فعالیت انقلابی گشت‌های رضویون در سطح شهرستان کرج، خاطرنشان کرد: این گشت‌ها نمایانگر تعامل، همراهی و هم‌افزایی کامل مجموعه سپاه با پلیس هستند که قطعاً نتایج خوبی را برای ارتقای نظم و امنیت رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار