پیام تبریک جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح به مناسبت روز پدافند هوایی

جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح فرارسیدن روز پدافند هوایی را به فرمانده این نیرو تبریک گفتند.
کد خبر: ۴۷۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ - 01September 2021

پیام تبریک جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح به مناسبت روز پدافند هواییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح  فرارسیدن روز پدافند هوایی را به فرمانده و کارکنان خدوم این نیرو تبریک گفتند.

متن این پیام‌ها در ذیل آمده است:

پیام تبریک امیر «رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور

«بسم الله الرحمن الرحیم

پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت ساز در نیرو‌های مسلح و شبکه دفاعی کشور، یک مجموعه سراسر افتخار در تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس و بعد از آن است که خاطره شجاعت، بصیرت، زمان شناسی و ایستادگی کارکنان ولایتمدار آن در برهه‌های مختلف، در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران نقش بسته و تا همیشه در حافظه ملت بزرگ ایران خواهد ماند.

پدافند هوایی کشور با الهام از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، و تحت راهبری شبکه یکپارچه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیا (ص) کشور با رویکرد و تولید ابزار قدرت برای بازدارندگی فعال و نیز دفاع مبتکرانه و موثر، نقشی پویا و انکارناپذیر در حوزه دفاعی و نظامی میهن اسلامی داشته و توانسته است با تعامل، هم افزایی و وحدت قابل تحسین بین یگان‌های عمل کننده در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با شیوه ابتکاری، تهدیدات ناشی از سناریو‌های جبهه دشمن را شناسایی و خنثی کرده و با بهره گیری از یگان‌های پدافندی مجهز و هوشمند در سراسر میهن اسلامی، بستر‌های آرامش و امنیت ملی را بیش از پیش تقویت و ارتقا بخشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان، رزمندگان، جانبازان و شهدای پدافند هوایی به ویژه شهدای حماسه عاشورایی سوباشی، دهم شهریور روز پدافند هوایی را به فرماندهان و کارکنان متعهد و پرتلاش نیروی پدافند هوایی ارتش و همه دلاور مردان پدافند هوایی در نیرو‌های مسلح ایران اسلامی تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان عزت، سلامتی و توفیق روزافزون خواستارم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور»
 
پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ»

برادر ارجمند امیر سرتیپ صباحی فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) بیانگر بصیرت و تدبیر هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در شناسایی تهدیدات و حفظ امنیت پایدار در آسمان کشور است تا آنجا که معظم له پدافند هوایی را خط مقدم و اولویت اول در رهگیری و کنترل تحرکات هوایی دشمنان عنوان کرده‌اند.

کارنامه درخشان پدافند هوایی در ۸ سال دفاع مقدس و ایثار و دلاورمردی شبانه روزی رزمندگان این نیرو در حفظ امنیت آسمان ایران اسلامی، هرگز از یاد و خاطره مردم فهیم و قدرشناس کشور عزیزمان فراموش نخواهد شد.

اینجانب با قدردانی از تلاش مجاهدانه تمام مدافعان آسمان جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و ایثارگران این نیروی غیرتمند، فرارسیدن روز پدافند هوایی ارتش را به جنابعالی، کارکنان دلیر و خانواده‌های مومن و ولایتمدار نیروی پدافند هوایی تبریک عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون و سربلندی حضرتعالی و مجموعه تحت امر را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
عباس محمد حسنی»
 
پیام امیر «حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش

سلام علیکم

چشمان همیشه بیدار پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق بارز «وَجَعَلْنَاهَا رُجُومًا لِلشَّیَاطِینِ» است.

حفاظت و حراست از آسمان جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از حریم امن ولایت و سپر آهنین دفاع از مرز‌های آسمانی ملت قهرمان ایران اسلامی، افتخار بزرگی است که نصیب بندگان خاص خدا می‌شود.

این نیروی مخلص و انقلابی، همواره در صف نخست دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم گرانقدر این سرزمین بوده است.

حماسه‌های بی بدیل این گمنامان دلیر ارتشی در تمام دوران دفاع مقدس در رهگیری، شناسایی و انهدام جنگنده‌های رژیم بعثی عراق بالاخص مقاومت آزادمردان سایت سوباشی، هرگز از یاد‌ها فراموش نخواهد شد. دلاورمردی‌های این نیروی قهرمان در عرصه خودکفایی و تولید رادار‌های بومی و هزاران دستاورد ارزشمند دفاعی در سال‌های تحریم و دشمنی آشکار و پنهان دشمنان اسلام، خود گواه کارآمدی و توان بالای نیروی پدافند هوایی ارتش است.

بنده به نیابت از همکارانم در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن روز پدافند هوایی ارتش را به جنابعالی و هم‌رزمان عزیزم در نیروی ولایت مدار پدافند هوایی ارتش تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند توفیق روزافزون این مجاهدان عرصه امنیت و استقلال را از خداوند متعال خواستارم.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
 ‏سرتیپ کیومرث حیدری»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها