استاندار اردبیل خبر داد؛

تجهیز زیرساخت‌های موزه دفاع مقدس اردبیل

«بهنامجو» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل به فیبر نوری و سامانه روشنایی و صوتی محوطه مجهز شده و محوطه آن ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ - 02September 2021

موزه دفاع مقدس اردبیل به زیرساخت های لازم تجهیز می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اردبیل، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با موضوع بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان با حضور «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

استاندار اردبیل در این جلسه، ضمن قول مساعد برای تأمین بودجه لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل، اظهار داشت: این مرکز فرهنگی به فیبر نوری و سامانه روشنایی و صوتی محوطه مجهز شده و محوطه آن ساماندهی می‌شود.

وی افزود: استانداری اردبیل اعتبارات لازم را جهت تهیه سامانه صوتی کارآمد برای استفاده در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در اختیار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قرار می‌دهد تا در همایش‌ها و مراسمات و نمایش‌هایی که در محوطه این مرکز فرهنگی برگزار می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد.

بهنامجو عنوان کرد: شهرداری اردبیل با همکاری شرکت مخابرات استان، عملیات انتقال فیبر نوری به موزه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را انجام می‌دهند تا این مکان عظیم و مهم فرهنگی و هنری استان، از این زیرساخت حیاتی بهره‌مند شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل در روز‌های آتی توسط شهرداری اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا می‌شود و شهرداری موظف است طبق نظر و قول مساعد رییس شورای شهر، نسبت به طراحی اصولی و تهیه و نصب سامانه روشنایی کامل محوطه موزه اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار