با صدور پیامی؛

فرمانده کل سپاه عروج سردار «سرخیلی» را تسلیت گفت

سرلشکر سلامی به مناسبت عروج سردار عباس سرخیلی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰ - 02September 2021

فرمانده سپاه عروج سردار «عباس سرخیلی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه به مناسبت عروج سردار سرافراز اسلام سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز جانباز عالیقدر سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی برادر شهید گرانقدر محمود سرخیلی و از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه و پیشکسوتان جهاد و شهادت را به خانواده معظم بویژه اخوی همرزم و ارجمند ایشان سردار حمید سرخیلی و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

عمر پر برکت و کارنامه درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی چهار دهه اخیر که او را بار‌ها مفتخر به مدال جانبازی کرده بود، برای همیشه ماندگار و راهگشای نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.

از درگاه خدای کریم و نعیم برای این مجاهد وارسته و سردار والامقام، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و عموم سوگواران گرامی صبر جمیل و اجر جزیل و پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

به گزارش دفاع‌پرس، سردار حاج «عباس سرخیلی» فرمانده تیپ زرهی ۷۲ محرم در سال‌های دفاع مقدس، امروز (پنجشنبه) بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار