دشمن در مذاکرات هسته‌ای دروغ می‌گوید

سردار احمدی مقدم: قدرت‌های جهانی عامل مشکلات پرونده هسته‌ای ایران هستند

مشاور عالی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی گفت: تاریخ ثابت کرده است اگر برای دشمن فرش قرمز پهن کنیم، هم تحقیر می‌شویم و هم منابع مادی و معنوی خود را از دست می‌دهیم.
کد خبر: ۴۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ - 31May 2015

سردار احمدی مقدم: قدرت‌های جهانی عامل مشکلات پرونده هسته‌ای ایران هستند

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، سردار اسماعیل احمدیمقدم در آیین هفتمین روز درگذشت حاج محمد شاطری پدر شهید شاخص کشور، سردار حسن شاطری در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) سمنان اظهار داشت: بیهراسی ایرانیان از این تهدید، برخاسته از ولایتمداری آنها است.
 
وی افزود: تاریخ ثابت کرده است اگر برای دشمن فرش قرمز پهن کنیم؛ هم تحقیر میشویم و هم منابع مادی و معنوی خود را از دست میدهیم.
 
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی تصریح کرد: قدرتهای دنیا در مذاکرات هستهای مدعی حل مشکلاتی از ایران هستند؛ درحالی که خودشان سبب آن مشکلات هستند.
 
احمدیمقدم افزود: دشمن در مذاکرات به ما میگوید بهدنبال حل مشکلات مردم ایران است؛ اما دروغ میگوید؛ زیرا هرچه ما مشکل و مصیبت داریم، از خودشان است.
 
وی دفاع مقدس را جهاد اکبر مردم ایران عنوان و خاطرنشان کرد: اکنون در جهاد اوسط با دشمن هستیم، جهاد با کسانی که در لباس دوست و مهربانانه وارد میدان میشوند، ولی سرسختانه بهدنبال براندازی هستند.
 
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی، طرف مقابل مذاکرات هستهای ایران را از این نوع دشمنان خواند و اظهار داشت: بصیرت سلاح لازمه جهاد اوسط و پیروی از ولایت مستقیمترین راه برای شناخت حق از باطل است.
 
وی به وجود گروهکهای تروریستی داعش و تکفیری در منطقه اشاره کرد و افزود: اساس این فتنهها توسط آمریکا و انگلیس طرحریزی شده است و آنها با فرقهسازی در ادیان و مذاهب، مردم را به جان هم میاندازند.
 
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی که از همرزمان سردار شهید حسن شاطری بوده است، درباره خانواده شاطری گفت: این خانواده تبلور دین و ولایتمداری است، زیرا به تربیت فرزندی مانند شهید سردار حسن شاطری پرداخت که در سه جبهه جهاد اصغر، اوسط و اکبر پیروز شد.
 
گفتنی است، حاج محمد شاطری پدر شهید شاخص سردار حسن شاطری مسئول بازسازی جنوب لبنان، یکم خرداد بر اثر بیماری ریوی در تهران درگذشت.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار