رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس:

شهدا بزرگ‌ترین الگو برای نسل جوان هستند

سرهنگ «باهک» گفت: شهدا بزرگ‌ترین الگو برای نسل جوان هستند به همين دلیل لازم است با برگزاری چنين مراسم‌های ارزشمندی ياد و خاطره اين عزيزان را گرامی بداريم.
کد خبر: ۴۷۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ - 03September 2021

شهدا بزرگ‌ترین الگو برای نسل جوان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، مراسم آبروی محله، افتخار کوچه‌ها با محوریت شهید والامقام «صدرالله خرمجاه» به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید صفاخیل برادران و زینبیه (س) خواهران با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گلسار، عمار ایزدیار عضو شورای اسلامی شهر کرج، بسیجیان خواهر و برادر و مردم شهیدپرور مقابل درب منزل این شهید برگزار شد.

در این مراسم که با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و به‌منظور شرکت عموم مردم در اين قبيل برنامه‌ها و تکريم خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، «حسن کوه فلاح» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید صفاخیل اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج را خادمان خانواده‌های معظم شهدا دانست و اظهار داشت: حفظ فرهنگ و اعتقادات جز با تداوم فرهنگ ايثار و شهادت ممکن نيست. يكی از راه‌های تداوم اين فرهنگ، برگزاری یادواره‌های شهدا و احترام ويژه به خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران است.

سرهنگ «احمدرضا باهک» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: شهدا بزرگ‌ترین الگو برای نسل جوان هستند به همين دلیل لازم است با برگزاری چنين مراسم‌های ارزشمندی ياد و خاطره اين عزيزان را گرامی بداريم زيرا اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران به برکت خون شهداست. برگزاری مراسم يادبود برای شهدا اقدامی ارزشمند و فرهنگی در راستای آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان جامعه از دسیسه‌های دشمنان است.

بیان خاطراتی از شهید «صدرالله خرمجاه» توسط رزمنده بسیجی حبیبی، برادر شهید حبیبی و از هم‌رزمان شهید خرمجاه، مریحه‌سرایی سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و توزیع بسته‌های فرهنگی میان حاضرین از بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها