امام جمعه موقت کوهدشت:

ملاک عمل در تمام امورات زندگی رضای الهی باشد

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به اینکه بایستی ملاک عمل در تمام امورات زندگی رضای الهی بوده و عیوب نفس خود را اصلاح کرد، گفت: اگر در هر جامعه‌ای انصاف رعایت شود به‌طوری‌که آنچه برای خود می‌پسندیم برای دیگران نیز این‌طور باشد، این جامعه یک مدینه فاضله است.
کد خبر: ۴۷۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ - 03September 2021

ملاک عمل در تمام امورات زندگی رضای الهی باشد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «محمدرضا سبحانی» امام جمعه کوهدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  شهرستان، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: اگر انسان دارای خصلت‌های نیکو باشد، خداوند متعال او را در سایه‌سار رحمت خود قرار می‌دهد و از ترس و وحشت روز قیامت در امان است.

وی با اشاره به اینکه بایستی ملاک عمل در تمام امورات زندگی رضای الهی بوده و عیوب نفس خود را اصلاح کرد، افزود: اگر در هر جامعه‌ای انصاف رعایت شود به‌طوری‌که آنچه برای خود می‌پسندیم برای دیگران نیز این‌طور باشد، این جامعه یک مدینه فاضله است.

امام‌جمعه موقت کوهدشت ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال دکتر سید محمود حسابی و پدر علم ریاضی ایران، عنوان کرد: زندگی ایشان برای جوانان ما خواندنی است، باید سرگذشت این عزیزان تبیین و برای نسل جدید بازگو شود.

وی با اشاره به قیام خونین ۱۷ شهریور، تصریح کرد: در این قیام که در میدان ژاله آن زمان به وقوع پیوست، تعدادی زیادی از مردم، توسط رژیم منحوس پهلوی به گلوله بسته شدند و فاجعه‌ای را به بار آوردند که به جمعه سیاه معروف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار