جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

آمادگی بسیج برای تبدیل پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج به مرکز واکسیناسیون

سردار قریشی گفت: بسیج آمادگی دارد تا در پی درخواست وزارت بهداشت، مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در محلات را به مرکز واکسیناسیون تبدیل کند.
کد خبر: ۴۷۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 04September 2021

آمادگی بسیج برای تبدیل پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج به مرکز واکسیناسیونبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون بسیج دانشجویی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز فراگیری ویروس کرونا در کشور، رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید داشتند که بخش‌های مختلف کشور به‌ویژه سپاه و بسیج برای مقابله با این بیماری کمک کنند؛ لذا بسیج از همان روز‌های نخستین گسترش کرونا «طرح شهید سلیمانی» را برای مقابله با این بیماری، طراحی و اجرا کرد.

وی ادامه داد: این طرح ابتدا با بیماریابی و انجام اقدامات بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرد و در کنار این فعالیت‌های بهداشتی و درمانی، طرح کمک‌های مومنانه را هم با تهیه بسته‌های کمک معیشتی برای توزیع میان خانواده‌های نیازمند شروع کرد.

سردار قریشی افزود: اما اخیراً به‌واسطه آن‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیرو‌های مسلح خواستند تا در کمک به حوزه بهداشت و درمان کشور وارد عمل شوند، سپاه و بسیج برای واکسیناسیون مردم تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را به میدان آوردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: بر این اساس، امروز بیش از ۵۰۰ مرکز واکسیناسیون به‌صورت مستقل و مشارکتی برای تزریق واکسن توسط بسیج در سطح کشور ایجاد شده و بسیج دانشجویی نیز با هدف تسهیل امور مردم در زمینه تزریق واکسن کرونا، این مرکز را ایجاد کرده است.

سردار قریشی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مستضعفین در همین راستا آمادگی دارد تا در پی درخواست وزارت بهداشت، مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در محلات را به مرکز واکسیناسیون تبدیل کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار