معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح:

رقابت‌های ارتش‌های جهان فرصتی برای گسترش تعاملات است

امیر سرتیپ باقری با اشاره به وجهه سیاسی و دیپلماسی رقابت‌های ارتش جهان گفت: این رقابت‌ها فرصتی برای نزدیک شدن کشور‌ها و گسترش تعاملات است.
کد خبر: ۴۷۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ - 04September 2021

نیروی دریایی راهبردی ارتش در برگزاری رقابت‌های ارتش‌های جهان سنگ تمام گذاشت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسن باقری» معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در برگزاری رقابت‌های ارتش‌های جهان سنگ تمام گذاشت، اظهار داشت: مسابقات نظامی ارتش‌های جهان میدانی برای نیرو‌های مسلح کشور‌هاست تا در آن رقابت سالم و دوستانه داشته و تخصص و مهارت خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: چند دوره قبلی رقابت‌های ارتش‌های جهان تجربیات خوب و انگیزه برای تیم‌های ما داشته و در مجموع موجب ارتقای آموزش تخصصی نیرو‌های مسلح شده است.

امیر باقری به وجهه سیاسی و دیپلماسی رقابت‌های ارتش جهان اشاره کرد و افزود: این رقابت‌ها فرصتی برای نزدیک شدن کشور‌ها و گسترش تعاملات بیشتر و وحدت نظر با یکدیگر می‌شود که خود پیام مهمی برای جهانیان دارد.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: نیرو‌های مسلح جلوه قدرت کشور‌ها هستند و زمانی که در فضای کاملاً دوستانه با یکدیگر به رقابت بپردازند، این پیام را در پی دارد که دنیا می‌تواند در کنار پیگیری منافع در فضای صلح و ثبات و امنیت هم به سر برده و نیاز به تقابل و بحران ندارد.

وی با بیان اینکه برای مسابقات نظامی ارتش‌های جهان کشور‌های بیشتری حاضر به رقابت هستند، یادآور شد: ما برای اولین بار است که در سه رشته میزبان بودیم و در ۱۲ رشته در کشور‌های دیگر شرکت کردیم و در مجموع این دوره از رقابت‌ها از سطح کیفی بالاتری برخوردار بود و نیروی دریایی راهبردی ارتش در برگزاری رقابت‌های ارتش‌های جهان سنگ تمام گذاشت و به‌خوبی رقابت‌ها را مدیریت کرد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها