فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند احیا و تقویت پایگاه‌های بسیج و مساجد است

سردار کریمی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های سپاه در سال جاری احیای پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد است؛ چراکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند احیا و تقویت پایگاه‌های بسیج و مساجد است و این یک ضرورت مهم است.
کد خبر: ۴۷۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ - 04September 2021

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند احیا و تقویت پایگاه های بسیج و مساجد استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز (شنبه) در آیین تقدیر از فرمانده و جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج اراک اظهار داشت: سپاه پاسداران به‌عنوان یکی از معجزات انقلاب اسلامی با سه رویکرد ولایی، انقلابی و مردمی در طول این سال ها توانسته با ایمان، اعتقاد راسخ به ولایت و عمل صالح از آزمون های سخت موفق بیرون بیاید.

وی افزود: ریشه تفکر سپاه پاسداران برگرفته از نهضت عاشورا و حماسه حسینی است که با تأسی از مکتب حضرت امام (ره) و هدایت های مقام معظم رهبری توانسته در طول این سال ها به معنای واقعی حافظ انقلاب باشد.

کریمی گفت: بسیج به عنوان بازوی اصلی سپاه در اجرای مأموریت ها در طول این سال ها نقش مهمی در مردمی ماندن سپاه ایفا کرده و فرهنگ و تفکر بسیجی در طول ۴۲ سال انقلاب همواره نجات‌بخش و راهگشا بوده و در سخت‌ترین شرایط برای مردم امیدآفرینی ایجاد کرده و بسیج در هر مشکل و مسئله ای ورود پیدا کرده، موفقیت حاصل شده است.

وی بیان کرد: مهمترین نقطه قوت بسیج اعتماد به نصرت الهی، مردم‌داری و مردم‌یاری است و رویکرد بسیج در سال جاری خدمت‌محوری است و کلیه خدمات و اقدامات بسیج با رویکرد خدمت بی منت به مردم در ابعاد مختلف تعریف می شوند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های سپاه در سال جاری احیای پایگاه های بسیج با محوریت مساجد است، گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند احیا و تقویت پایگاه های بسیج و مساجد است و این یک ضرورت مهم است.

وی افزود: امروز به وضوح شاهد روحیه خدمت‌رسانی در میان بسیجیان هستیم و خوشبختانه بسیجیان علی‌رغم سختی ها و مشکلات با ورود میدانی توانسته‌اند تهدیدات را به فرصت های بزرگ تبدیل کنند.

کریمی گفت: در طول ۴۲ سال گذشته پایگاه های بسیج در راستای ترویج روحیه ولایتمداری، انقلابی‌گری، ایثارگری، ازخودگذشتگی و خدمت بی منت به مردم و همچنین عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی نقش مؤثری ایفا کردند و در گام دوم انقلاب و تحقق تمدن اسلامی کارکردهای پایگاه های بسیج باید تقویت شوند.

وی تأکید کرد: اجرای طرح موفق شهید سلیمانی بار دیگر توانست کارکردهای مؤثر پایگاه های بسیج با محوریت مساجد را احیا کند و در همه حوزه های فرهنگی، اجتماعی و رفع مشکلات مردم باید کارکردهای بسیج به کارگیری شوند.

در پایان این مراسم به پاس زحمات و خدمات ارزشمند سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در طول یک سال گذشته و همچنین اقدامات بسیجیان و گروه های جهادی بسیج سازندگی لوح تقدیرهایی به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار