فرمانده حوزه بسیج 625 عاشورای شهرک خور خبر داد؛

برگزاری بیست و پنجمین رزمایش کمک مؤمنانه در شهرک خور  

«احدی» از برگزاری بیست و پنجمین مرحله از رزمایش‌های کمک مؤمنانه در شهرک خور خبر داد و گفت: در این مرحله 70 بسته معیشتی میان نیازمندان و افراد کم برخوردار و کم‌درآمد توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ - 05September 2021

برگزاری بیست و پنجمین رزمایش کمک مؤمنانه در شهرک خور  «حمیدرضا احدی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج 625 عاشورا شهرک خور شهرستان ساوجبلاغ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج از برگزاری بیست و پنجمین مرحله از رزمایش‌های کمک مؤمنانه در شهرک خور خبر داد و اظهار داشت: در این مرحله 70 بسته معیشتی با کمک خیرین تهیه شده است تا میان نیازمندان و افراد کم برخوردار و کم‌درآمد توزیع شود.

وی ارزش تقریبی هر بسته را 500 هزار تومان عنوان کرد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، کنسرو ماهی، رب، چای و ماسک هستند که هماهنگی‌های لازم با بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساوجبلاغ، مرکز نیکوکاری، شورا و دهیاری به‌منظور توزیع آن‌ها میان افراد کم برخوردار شهرک خور و شهرستان ساوجبلاغ در حال انجام است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 625 عاشورا شهرک خور شهرستان ساوجبلاغ از فعالیت هفت گروه جهادی در این شهرک خبر داد و مطرح کرد: در پی فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه این گروه‌ها پای کار آمدند و به‌صورت شبانه‌روزی در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان به فعالیت پرداختند.

احدی با اشاره به اینکه هر ماه در این شهرک رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه برگزار می‌شود، افزود: در راستای اجرای این طرح، بسته‌های معیشتی به همت خیرین تهیه می‌شوند و به دست نیازمندان می‌رسند. ساخت منزل محرومین در روستاهای اطراف، جمع‌آوری ماسک‌های آلوده و توزیع ماسک در شرایط شیوع کرونا نیز از دیگر اقدامات این حوزه بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار