برپایی ایستگاه عمومی تست کرونا در «فاروج»

ایستگاه واکسیناسیون عمومی و تست کرونا در شهرستان «فاروج» با حضور فرمانده سپاه استان خراسان شمالی برپا شد.
کد خبر: ۴۷۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ - 06September 2021

برپایی ایستگاه عمومی تست کرونا در فاروجبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، ایستگاه واکسیناسیون عمومی و تست کرونا در شهرستان «فاروج» با حضور سردار سرتیپ دوم «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی و سرهنگ «محمدمهدی شفیع‌آبادی» فرمانده سپاه «فاروج» برپا شد.

سردار «فرجی» در جریان این بازدید، ضمن قدردانی از کادر درمان و بهداری بسیج ناحیه فاروج، اظهار داشت: با همکاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی، وضعیت کشور رو به بهبودی است.

وی افزود: با توجه به تأکید استاندار خراسان شمالی در جهت پیشگیری از وقوع ابتلا به بیماری کرونا، برنامه‌های سفر‌های استانی لغو و استان خراسان شمالی امکان پذیرش مسافران تابستانه را ندارد و مردم داخل و خارج استان سفر‌های خود را به بعد از فروکش کردن بیماری کرونا موکول کنند.

فرمانده بسیج ناحیه «فاروج» نیز در جریان این بازدید ابراز داشت: این‌روزها سراسر شهرهای ایران درگیر ویروس کرونا هستند و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور به‌شدت توصیه کرده‌اند که مردم برای در امان ماندن از این بیماری همه‌گیر و همچنین گسترش بیشتر آن در خانه بمانند و به مسافرت نروند.

این مسئول متذکر شد: اصلی‌ترین راه پیشگیری از این ویروس منحوس، واکسیناسیون حداکثری جامعه برای کاهش ابتلا و مرگ و میر در سطح کشور است، امیدواریم این ایستگاه سلامت، باعث کاهش حداقلی فشار از روی دوش کادر زحمت‌کش درمان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار