فرمانده سپاه استان البرز:

سربازان ولایت همیشه آماده خنثی کردن توطئه‌های دشمنان هستند

سردار «حیدرنیا» گفت: سربازان ولایت در سپاه و بسیج و جبهه مقاومت همیشه آماده خنثی کردن توطئه‌های دشمنان هستند.
کد خبر: ۴۷۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ - 06September 2021

سربازان ولایت همیشه آماده خنثی کردن توطئه‌های دشمنان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محمد نوروزی» شهادت را اوج قله‌ها را درنوردیدن دانست و اظهار داشت: شهادت هدیه و افتخاری است که از جانب خداوند به بهترین بندگان و خوبان عالم عطا می‌شود.

وی عنوان کرد: بی‌شک امنیت پایدار و آرامش کم‌نظیر امروز ایران اسلامی مرهون حماسه، جهاد، مقاومت و شهادت‌طلبی فرزندانی است که در دامان مادران و پدرانی که به تأسی از مکتب قرآن و ولایت زندگی می‌کنند، تربیت یافته‌اند.

فرمانده سپاه استان البرز اذعان داشت: با وجود چنین جوانانی که در مکتب ولایت پرورش یافته و از آموزه‌های ناب اسلامی سیراب شده‌اند، دشمن هرگز جرأت جسارت به حرم اهل بیت (ع) را نخواهد داشت. سربازان ولایت در سپاه و بسیج و جبهه مقاومت همیشه آماده خنثی کردن توطئه‌های دشمنان هستند.

سردار حیدرنیا با اشاره به مقام والای شهدا عنوان کرد: شهید نوروزی به آرزوی خود رسید و خدا او را بسیار دوست داشت که پس از چندین سال زحمت و تلاش در دفاع از حریم و حرم آل الله در ایام محرم شهادت را نصیبش کرد و به بهترین وجه او را پذیرفت. شهید نوروزی و دیگر شهدا باعث افتخار ما هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید نوروزی نزد خداوند جایگاه رفیعی دارد، بیان داشت: شام سرزمین غریبی است و به محض قدم نهادن در خاک آن غربت تمام وجود انسان را فرامی‌گیرد. رزمندگانی که در این سرزمین برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) با کفار، داعش و دشمنان دین خدا می‌جنگند، رنج غربت را نیز تحمل می‌کنند و به همین دلیل اجر مضاعفی دارند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه افتخار ما این است که خادم شهدا هستیم، متذکر شد: در روز قیامت که شهدا محشور می‌شوند، پیامبران و امامان به احترام آن‌ها از مرکب پیاده می‌شوند. در روایات آمده است که هر شهید می‌تواند 70 هزار نفر را شفاعت کند که امیدواریم شهید نوروزی و دیگر دوستان شهیدمان، ما را نیز نزد خداوند شفاعت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار