آصفری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سفر‌های استانی رئیس جمهور اعتماد مردم را باز می‌گرداند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر‌های استانی ضرورتی است که نمی‌توان آن را انکار کرد؛ زیرا این نوع سفر‌ها اعتماد مردم را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۴۷۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 09September 2021

سفر‌های استانی اعتماد مردم را باز می‌گرداندمحمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، بر افزایش سفر‌های استانی رئیس جمهور تأکید و در این باره اظهار داشت: سفر‌های استانی سرمایه اجتماعی دولت و نظام را تقویت می‌کند و اعتماد از دست رفته مردم را باز می‌گرداند.

وی افزود: این‌که آقای رئیسی در این مدت کم که مسئولیت ریاست جمهوری را برعهده گرفته دو سفر استانی مهم به خوزستان و سیستان و بلوچستان انجام داده است کاملاً قابل تقدیر و اقدامی بجا محسوب می‌شود.

آصفری ادامه داد: متأُسفانه سال‌ها سفر‌های استانی رئیس جمهور رنگ باخته بود که با حضور حجت‌الاسلام رئیسی و انجام دو سفر مهم به خوزستان و سیستان و بلوچستان در ابتدای شروع به کار دولتش تمام امید‌ها را نسبت به تعامل مستقیم و بی‌واسطه میان مردم و رئیس جمهور افزایش داده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم از رئیس جمهور انتظار دارند که در کنار شنیده شدن مطالباتشان، برای جامه عمل پوشاندن به آن‌ها تلاش و اهتمام ویژه صورت گیرد. به عبارت دیگر مردم خواستار این موضوع هستند که سفر‌های استانی جنبه شعاری و عوام‌فریبانه نداشته باشد.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی معتقد است انجام سفر‌های استانی ضرورتی است غیرقابل انکار؛ چون رئیس جمهور باید در جریان مشکلات مردم و مشکلات استان و شهرستان‌ها قرار بگیرد.

وی گفت: احتمالاً برخی استانداران یا فرمانداران و سایر مسئولان استانی برای این‌که همه چیز را خوب جلوه دهند یا تملق و چاپلوسی کنند همه شرایط را خوب جلوه می‌دهند، اما اگر رئیس جمهور مستقیم به میان مردم برود و پای حرف مردم بنشیند، قطعاً به واقعیت و شرایط کنونی استان یا شهرستان پی خواهد برد.

اصفری در پایان گفت: انتظار ما از دولت سیزدهم این است که سفر‌های استانی را ادامه داده و حتی چندین بار از مناطق محروم بازدید داشته و تنها به یک سفر بسنده نکند.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار