مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز:

مصوبات بنیاد شهید مرجع ساماندهی گلزار شهدا در تبریز است

«جلالی» با تاکید بر اینکه ساماندهی گلزار شهدا باید در راستای رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد، گفت: با توجه به تشکیل کارگروه ویژه در بنیاد شهید برای ساماندهی گلزار شهدای آرامستان‌های تبریز، هرگونه تغییر باید به تصویب و ابلاغ این مجموعه برسد.
کد خبر: ۴۷۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ - 08September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «فرخ جلالی» مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به این که ساماندهی گلزار شهدا باید در راستای رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد اظهار داشت: از بهمن سال 1398 کارگروهی ویژه با حضور نماینده‌های بنیاد شهید، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، صاحب نظران،‌ منتقدان و اساتید دانشگاه برای طراحی نحوه ساز و کار ساماندهی فاز دو گلزار شهدا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه قرار است این کارگروه طرح نهایی خود را به بنیاد شهید ارائه کرده و سپس برای اجرا به شهرداری ابلاغ شود، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ طرحی برای ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت به این مجموعه ابلاغ نشده است. اجرای هرگونه پروژه‌ی عمرانی در گلزار شهدای آرامستان‌های تبریز باید در راستای اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی و رفع دغدغه‌های معظم‌له باشد.

وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در طرح ساماندهی گلزار شهدای آرامستان ستارخان، اظهار کرد: ما از همان ابتدا با اجرای این طرح بدون بررسی تخصصی مخالفت کردیم اما سازمان‌های درگیر و شهرداری مربوطه با هماهنگی خانواده‌های معظم شهدا اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با بیان اینکه برخی از آرامستان‌های شهر تبریز به صورت هیات امنایی اداره می‌شوند، خاطرنشان کرد:  اجرای هرگونه تغییر در گلزار شهدای موجود در آرامستان های شهر تبریز منوط به تصویب و ابلاغ بنیاد شهید و نظارت سازمان آرامستان های شهرداری تبریز خواهد بود.

جلالی با تاکید بر اینکه ساماندهی گلزار شهدا باید در راستای رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب باشد، گفت: با توجه به تشکیل کارگروه ویژه در بنیاد شهید برای ساماندهی گلزار شهدای آرامستان‌های تبریز، هرگونه تغییر باید به تصویب و ابلاغ این مجموعه برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار