وزارت دفاع ترکیه خبر داد؛

کشته شدن دستکم ۴ عضو «پ.ک.ک» توسط ارتش ترکیه

وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن دستکم چهار عضو گروه جدایی طلب «پ. ک. ک» در درگیری با نیرو‌های این کشور در شمال سوریه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ - 08September 2021

کشته شدن دستکم ۴ عضو «پ. ک. ک» توسط ارتش ترکیهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن دستکم چهار عضو گروه جدایی طلب «پ. ک. ک» در درگیری با نیرو‌های این کشور در شمال سوریه خبر داد.

به گزارش آناتولی، وزارت دفاع ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که چهار تروریست پ. ک. ک که قصد حمله به منطقه عملیاتی «چشمه صلح» در شمال سوریه را داشتند، توسط نیرو‌های نظامی این کشور از پای درآمدند.

در بیانیه صادر شده از سوی وزارت دفاع ترکیه آمده است: چهار نفر از عناصر تروریستی پ ک ک که درصدد حمله در منطقه چشمه صلح بودند، با موفقیت سرنگون شدند. به این ترتیب شمار تروریست‌های به هلاکت رسیده به ۱۷ نفر افزایش یافت.

این در حالیست که نیرو‌های نظامی سوریه سالهاست به بهانه مبارزه با کُرد‌های جدایی طلب در شمال سوریه، به صورت غیرقانونی وارد خاک این کشور شده و مقررات مرزی بین المللی را نقض کرده است؛ موضوعی که دولت ترکیه مدعی است تنها برای دفاع از منافع و امنیت ملی خود دست به این اقدام زده و عملیات نظامی خود در خاک سوریه را به معنی تجاوز تلقی نمی‌کند!

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها