همرزم شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی»؛

با آواز محلی شب گلوله‌باران خان‌طومان را ستاره‌باران کرد

«معصومیان» گفت: در خان‌طومان یک شب در فرماندهی، دورهمی صمیمانه‌ای بود. بچه‌ها شروع به خواندن اشعار محلی و امیری کردند. سید جواد شب گلوله‌باران، خان‌طومان را با آواز‌های محلی‌اش ستاره باران کرد.
کد خبر: ۴۷۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵ - 09September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید جواد اسدی» یکی از شهدای مدافع حرم استان مازندران در اردیبهشت سال ۱۳۹۵ به‌همراه ۱۲ تن از همرزمانش در نبرد با تکفیری‌های داعش در خان‌طومان سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۳۴ ماه به وطن بازگشت و در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ در زادگاهش روستای امره ساری در جوار برادر شهیدش خاکسپاری شد.

«مصیب معصومیان» همرزم شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی» به ذکر روایتی از این شهید پرداخت و گفت: سید جواد از بهترین نیرو‌های حفاظت بود. اگر پنج دقیقه دیرتر سر کار می‌آمد، روی کاغذ می‌نوشت تا از حقوقش کم کنیم. قبل از شروع مأموریت می‌گفت: «مادرم گفت تو از این سفر برنمی‌گردی! خودم هم خواب دیدم بدنم بر اثر ترکش اصابت، تکه تکه شده و دارم از بالا به جنازه خودم نگاه می‌کنم و می‌خندم!»‌

با آواز محلی شب گلوله‌باران خان‌طومان را ستاره‌باران کرد

می‌گفت: «بسیجی بودمو شبی رهبر معظم انقلاب اسلامی را خواب دیدم که به من فرمود: «سید جواد برو فلان جا! دارن برای سپاه نیرو می‌گیرن.» فردای آن روز به من خبر دادند که در همان جایی که در خواب از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی شنیده بودم، دارند نیرو می‌گیرند. رفتم ثبت نام کردم و جذب سپاه شدم.»

در خان‌طومان یک شب در فرماندهی، دورهمی صمیمانه‌ای بود. بچه‌ها شروع به خواندن اشعار محلی و امیری کردند. سید جواد شب گلوله‌باران، خان‌طومان را با آواز‌های محلی‌اش ستاره باران کرد. آقای صادق‌نژاد که از مداحان مشهور است. نگاه متعصبی به سید داشت؛ از اینکه این صدا چقدر زلال و دلنشین است. هر از چندگاهی گلوله تیربار یا دوشکا از طرف ما رد می‌شد. گویی عاشقانه‌های مازنی، خواب سیاه دشمن را به کابوس تبدیل کرده بود. تا ساعت ۱۲ شب زیر چتر آواز‌ها و گپ و گفت‌وگو‌ها و صدای زنبوری عبور تیر‌ها از کنارمان نشسته بودیم. سیدجواد از خوابی که در آن، برادر شهیدش را محکم و گرم بغل گرفته بود، تعریف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار