تهیه‌کننده فیلم «زادروچ» خبر داد؛

اکران فیلم «زادروچ» در هفته دفاع مقدس

«‌رجایی» از اکران فیلم «زادروچ» به مناسبت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ - 11September 2021

اکران فیلم «زادروچ» در هفته دفاع مقدس«محسن رجایی» تهیه کننده فیلم «زادروچ» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: داستان این فیلم بر اساس رویداد واقعی ساخته شده و در مورد زن و شوهر جوان بلوچی است که در نقطه مرزی پل شکسته منطقه لار مغازه‌ای کوچک دارند و روزگارشان را از طریق این مغازه می‌گذرانند.

وی افزود: عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی پس از درگیری با نیروهای مرزبانی و زخمی شدنش، به مرز بازمی‌گردد و به این زوج بلوچ می‌رسد. پس از درگیری لفظی با این زوج جوان، آنان را در مغازه‌شان به آتش می‌کشد.

رجایی هدف از ساخت این فیلم را نشان دادن رشادت ها و مرزداری های قوم بلوچ دانست و گفت: مردم بلوچ نگهبان و محافظ دین و کشورشان هستند و در همه مراحل تنفر خود را از گروهک های تروریستی نشان داده اند.

تهیه کننده فیلم زادروچ در ادامه گفت: این فیلم به کارگردانی مهرداد درگی و با ایفای نقش ویدا داوودی، صادق خیاطی است که در هفته دفاع مقدس اکران خواهد شد. تهیه چنین فیلم هایی می‌تواند فرهنگ، آداب و رسوم مردم سیستان و بلوچستان را به دیگر مردم کشور معرفی کند بنابراین، لازم است تا مسئولین نیز با حمایت از فیلم‌هایی مانند «زادروچ» به شناخت بیشتر مردم استان سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار