پیام تبریک فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) به فرمانده «نداجا»؛

ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش تحقق شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات رساند

امیر سرتیپ «رحیم‌زاده» در پیامی با تبریک بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی به آب‌های سرزمینی تأکید کرد: این اقدام شجاعانه برگ زرینی از اقتدار نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان داد و تحقق شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات رساند.
کد خبر: ۴۷۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 11September 2021

پیام تبریک فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) به فرمانده «نداجا»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی به آب‌های سرزمینی ایران اسلامی، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور با صدور پیامی، این بازگشت افتخارآمیز را به فرمانده نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

امیر دریادار شهرام ایرانی
فرمانده محترم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با کمال مسرت، بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی از مسیر طولانی دریانوردی و اقیانوس پیمایی انجام گرفته را تبریک عرض می‌کنم.

بدون شک این اقدام شجاعانه برگ زرینی از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد و همت والای دریادلان مخلص و پرتلاش آن نیرو در تحقق شعار «ما می‌توانیم» و بی اثرکردن تحریم‌های ظالمانه در مقابل اراده‌های پولادین همرزمان عزیز را به اثبات رساند.

اینجانب ضمن عرض خداقوت و ادای احترام به فرماندهان محترم و همه کارکنان عزیز ناوگروه موصوف، تندرستی و موفقیت روزافزون جنابعالی و آحاد کارکنان مومن، متعهد و پرتلاش آن نیرو در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند بزرگ مسالت می‌نمایم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور
سرتیپ ستاد قادر رحیم‌زاده

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها