جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خبر داد؛

برگزاری ۵۰۰ برنامه در پایگاه‌های بسیج استان قزوین به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

سرهنگ «طاهرخانی» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ برنامه برای اجرا در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج استان قزوین پیش بینی شده است.
کد خبر: ۴۷۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 13September 2021

سرهنگ «ابوالفضل طاهرخانی» جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۵۰۰ برنامه برای اجرا در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج استان قزوین پیش‌بینی شده است که با توجه به شرایط شیوع کرونا، بخشی از آن‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای ماکت عملیات والفجر 8 در «سبزه‌میدان» شهر قزوین (میدان آزادی) با مشارکت تیپ ۶۲ صاحب‌الامر (عج) و بسیج هنرمندان، یکی از برنامه‌هایی است که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و تقدیر از فعالان حوزه ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس است که به همت حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج و مشارکت فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر استان برگزار خواهد شد.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های شعر، سرود، نماهنگ و کتابخوانی نیز از برنامه‌های سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار