وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی:

اصلاح لایحه حوزه سالم‌سازی نظام نوین مدیریتی صندوق‌های بازنشستگی در دستور کار است

عبدالملکی گفت: دو موضوع لایحه اصلاح قوانین در حوزه تعاون و مدیریت صندوق‌ها و شرکت‌های اقتصادی ذیل صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی در نشست با رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بحث و بررسی شد.
کد خبر: ۴۷۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 15September 2021

اصلاح لایحه حوزه سالم‌سازی نظام نوین مدیریتی صندوق‌های بازنشستگیدر دستور کار استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نتایج نشست دو ساعت و نیم خود با رییس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار داشت: در ارتباط با اصلاح قوانین حوزه تعاون کار‌های خیلی خوبی در طی این سال‌ها انجام شده، از آنجایی که در دولت جدید در جریان جزئیات تحولات این سال‌ها نیستیم قرار شد یک بازنگری مجدد در آنچه که در کمیسیون اقتصادی صورت گرفته انجام شود و ظرف ۴۵ روز اصلاحات لایحه را تقدیم نمایندگان در کمیسیون اقتصادی کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در پاسخ به مطالبه و دغدغه‌های کمیسیون اقتصادی درباره صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی هم گفت: سالم سازی نظام مدیریتی مجموعه‌ها، استقرار نظام‌های نوین مدیریتی و نزدیک شدن به مرز دانش در مدیریت اقتصادی این مجموعه‌ها، همچنین موضوع شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی و تکمیل سامانه‌های مربوطه و نظام رتبه بندی شرکت‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نظام جامع رفاه اجتماعی نیز در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم ثمره‌اش تراز صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی باشد.

عبدالملکی در همین زمینه یادآورشد و گفت: مجلس محترم به ما قول دادند که در این حوزه‌ها، همراهی کامل را با وزارتخانه داشته باشند. در واقع بعضی از این اقدامات جراحی محسوب می‌شود و قطعا به پشتیبانی مجلس نیاز دارد. در همین رابطه نیز رئیس محترم کمیسیون اقتصادی دکتر پورابراهیمی و سایر اعضا تاکید کردند که آمادگی دارند در این زمینه به ما کمک کنند.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار