اسرای فلسطینی اعتصاب غذای خود را به تعویق انداختند

اسرای فلسطینی در کرانه باختری به دلیل برآورده شدن اغلب مطالباتشان توسط اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را به تعویق انداختند.
کد خبر: ۴۷۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ - 15September 2021

اسرای فلسطینی درکرانه باختری اعتصاب غذای خود را به تعویق انداختندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اسرای در بند رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اعتصاب غذای خود را به تعویق انداخته اند.

بر اساس این گزارش، کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطین در بیانیه خود آورده است: تعویق اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در کرانه باختری پس از آن اتفاق افتاد که صهیونیست‌ها به اغلب خواسته‌های اسرا جامه عمل پوشاندند.

این در حالی است که روز گذشته جنبش فلسطینی «الأسیره» با صدور بیانیه‌ای از آخرین هشدار خود به مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد. این جنبش فلسطینی در بیانیه خود آورده است: ما یک طرح استراتژیک آماده کرده‌ایم که آن را در قالب هشدار برای مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی ارسال خواهیم کرد.

این جنبش فلسطینی در ادامه بیانیه خود آورده است: این آخرین هشدار ما به رژیم صهیونیستی خواهد بود و پس از آن، نبرد بزرگ در زندان‌های این رژیم آغاز خواهد شد. اسامی و هویت‌های افسران زندان‌های رژیم صهیونیستی برای اسرا محرز است و آن‌ها به صورت مستقیم توسط اسرا هدف قرار گرفته خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار