وزیر کشور:

قلب بسیاری از مردم برای سیستان و بلوچستان می‌تپد

«وحیدی» گفت: امروز قلب بسیاری از مردم برای سیستان و بلوچستان می‌تپد و این نشان‌دهنده آن است که ملت ایران یک ملت واحد و منسجم است.
کد خبر: ۴۷۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ - 16September 2021

وحدت مردم عامل قدرت و توانمندی ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «احمد وحیدی» وزیر کشور، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان سرزمین مردان مرد و سرزمین اسطوره‌هاست.

وی افزود: از سیستان و بلوچستان بزرگانی برخواستند که همواره در تاریخ ماندگار بودند و ان‌شاءالله در آینده هم همین خواهد بود.

وزیر کشور ادامه داد: وظیفه همه مسئولان و کارگزاران خدمت به مردم است، آن‌هم خدمت به بهترین امتی که خداوند به آن وعده داده است.

وی گفت: امروز قلب بسیاری از مردم برای سیستان و بلوچستان میتپد و این نشان‌دهنده آن است که ملت ایران یک ملت واحد و منسجم است.

وحیدی بیان کرد: وحدت ملت ایران رمز و عامل قدرت، توانمندی، عزت و پویایی این سرزمین است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از نیروهای انسانی توانمند در عرصه‌های مختلف مدیریتی، تصریح کرد: قطعاً باید از نیروهای توانمند بومی استان سیستان و بلوچستان در رده‌های مختلف مدیریتی استفاده شوند.

وزیر کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان در طول تاریخ نماد مقاومت و بصیرت بودند و همواره نشان دادند که ملت ایران همواره متحد و منسجم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار