رئیس رسانه ملی:

توطئه‌ دشمنان اسلام مبنی بر تضاد دین و سلامت را خنثی کردیم

«علی‌عسکری» با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم با حسینیه‌ی رادیویی و تلویزیونی عزاداری کردند، گفت: ما با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و برگزاری مراسمات عزاداری توطئه‌ی دشمنان اسلام مبنی بر تضاد دین و سلامت را خنثی کردیم.
کد خبر: ۴۷۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ - 17September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عبدالعلی علی‌عسکری» رئیس رسانه ملی در آیین اختتامیه هجدمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: مردم آذربایجان به عنوان مرزبانان اسلام، تشیع و وطن، مردمانی غیور، سلحشور، اهل علم،  ولایتمدار، انقلابی و  شهیدپرور  در تمام دوران تاریخ نقش پررنگی داشتند.

وی ادامه داد: در این چند روز همه مردم شاهد بودند که با چه شوقی عزاداری‌های تبریز و آذربایجان برای معرفی به کل ایران به نمایش گذاشته شد و همه مردم ایران از ابعاد ملی و معنوی این مراسمات بهره مند شدند.

رئیس رسانه ملی عزاداری آذربایجانی‌ها را دارای ویژگی‌های بسیار زیبایی برشمرد و افزود: شاید خیلی از مردم استان‌های دیگر معنی و مفهوم نوحه‌های آذربایجانی را ندانند اما این اشعار و مرثیهها به قدری پرشور و زیبا هستند که با شنیدن آن قلب همه منقلب شده و اشک از چشمانشان جاری می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم با حسینیه‌ی رادیویی و تلویزیونی عزاداری کردند، گفت: ما با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و برگزاری مراسمات عزاداری توطئه‌ی دشمنان اسلام مبنی بر تضاد دین و سلامت را خنثی کردیم.

در این مراسم از خانواده‌های شهدا و مداحان پیشکوت تبریز و برخی کشورهای مسلمان تجلیل و همچنین از تمبر یادبود اجلاس هجدهم و فرش دستباف مزین به آیات قرآن مجید رونمایی شد و در پایان پرچم این اجلاس به استاندار استان کرمانشاه که میزبان نوزدهمین اجلاس خواهد بود، داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها