امیر سرتیپ نصیرزاده:

تجهیزات پیشرفته نیروی هوایی درهفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در ساخت تجهیزات مُدرن به‌ویژه هواپیمای بدون سرنشین و پهپاد‌های رزمی به دستاورد‌های خوبی دست یافته‌ایم گفت: در هفته دفاع مقدس بخش قابل توجهی از این تجهیزات رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 17September 2021

تجهیزات پیشرفته نیروی هوایی درهفته دفاع مقدس رونمایی می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: ارتقا در حوزه‌های تجهیزاتی، آموزشی و کیفیت رزم مورد توجه ویژه نیروی هوایی قرار دارد.

وی با اشاره به ساخت تجهیزات مُدرن توسط متخصصان نیروی هوایی ارتش جمهوری ایران اسلامی خاطرنشان کرد: در ساخت تجهیزات مُدرن به‌ویژه در رابطه با هواپیمای بدون سرنشین و پهپاد‌های رزمی به دستاورد‌های خوبی دست یافته‌ایم و موفقیت‌های خوبی کسب شده و در هفته دفاع مقدس بخش قابل توجهی از تجهیزات رونمایی می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش از کسب موفقیت‌هایی در ساخت مهمات هوشمند و نقطه‌زن به وسیله پهپاد در نیروی هوایی ارتش خبر داد و بیان کرد: این مهم یکی از دستاورد‌های بزرگ نیروی هوایی است که در کنار هواپیمای با سرنشین و پیشرفته از تجهیزات بدون سرنشین هم بهره مند می‌شویم.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده به نقش نیروی هوای ارتش در مقابله با بیماری کرونا پرداخت و اظهار داشت: بر اساس دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمانده کل ارتش با بهره‌گیری از همه امکانات، ضمن ارائه خدمات به خانواده نیروی هوایی، به سایر مردم خدمات‌رسانی می‌شود و در این راستا در تهران یک بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی، برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در اختیار مردم گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در همه شهر‌های کشور امکانات درمانی نیروی هوایی در اختیار مردم قرار دارد افزود: نیروی هوایی در بوشهر یک بیمارستان منحصر به فرد و وسیعی دارد که بخشی از آن در حال خدمات‌رسانی به مردم بوشهر است.

امیر سرتیپ نصیر زاده با بیان اینکه ناوگان ترابری این نیرو در شرایط کرونایی فعال بوده است تصریح کرد: ناوگان ترابری نیروی هوایی، کادر درمان را در بخش‌هایی از کشور که دسترسی به آن آسان نبود ترابری کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها