نماینده ولی فقیه در گیلان:

کار، با توکل و روحیه جهادی برای رضای خدا انجام شود

آیت الله «رسول فلاحتی» گفت: از همه دوستان عزیز می‌خواهیم کار را برای خدا انجام دهند؛ زیرا هر جا کار با توکل و روحیه جهادی برای رضای خدا انجام شود به طور قطع بندگان خدا هم راضی خواهند شد.
کد خبر: ۴۷۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 18September 2021

کار، با توکل و روحیه جهادی برای رضای خدا انجام شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در راستای ارائه خدمات بهتر به بیماران از ظرفیت‌های درمانی شهرستان «رشت» بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در جریان بازدید با تبریک به تمام کسانی که خدمات درمانی به بیماران ارائه می‌کنند اظهار داشت: از تلاش همه کادر‌های پزشکی، درمانی، پیراپزشکی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی که در ایام کرونا از موج نخست تاکنون زحمت‌های بسیاری را متحمل شدند، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به بازدید از بیمارستان‌های پورسینا، رازی، دکتر حشمت، بیمارستان ارتش در فضای بیمارستانی پورسینا و سایت پزشکی لاکان شهرستان «رشت»، تصریح کرد: حقیقتا تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است. با فروکش کردن پیک کرونا فضا‌های درمانی خوبی ایجاد شده، بستر مراقبت از بیماران فراهم آمده و تمهیدات خوبی صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) خاطرنشان کرد: بیمارستان ۸۰ تختخوابی در محوطه بیمارستان پورسینا در حال احداث است؛ ضمن اینکه سایت لاکان و همچنین ساختمان‌های با ۲۵ سال قدمت که دچار فرسودگی شدند، بازسازی می‌شوند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه در آینده نه چندان دور شاهد تحولات خوبی در عرصه بیمارستانی و تجهیزات پزشکی گیلان خواهیم بود، اظهار داشت: در بازدیدی که از بخش تجهیزات درمانی داشتیم تقریباً خوب بود منتها باید بیشتر از این توجه شود. از همه دوستان عزیز می‌خواهیم کار را برای خدا انجام دهند، زیرا هر جا با توکل و روحیه جهادی کار برای رضای خدا انجام شود به طور قطع بندگان خدا هم راضی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار